کدخبر:0852/911201

1 اسفند 1391

معرفی بیشترین تعداد دانشجوی نمونه کشوری مقطع دکتری ازدانشگاه صنعتی اصفهان
با تجلیل ازدانشجویان نمونه کشورعنوان شد:
معرفی بیشترین تعداد دانشجوی نمونه کشوری مقطع دکتری ازدانشگاه صنعتی اصفهان
با معرفی وتجلیل از پنج دانشجوی نمونه مقطع دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان، این دانشگاه بیشترین آمار دانشجویان نمونه این مقطع در میان دانشگاه های کشور را به خود اختصاص داد.

مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه سال تحصیلی 91-90 روز گذشته وبا حضور رئيس جمهور، وزيرعلوم، تحقيقات و فناوري و سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

در اين مراسم که 115 دانشجوي نمونه کشوري حضور داشتند از 22 دانشجوي نمونه دانشگاه هاي وابسته به وزارت علوم و 10 نفر از دانشجويان نمونه دانشگاه هاي وابسته به وزارت بهداشت به نمايندگي از 115 دانشجوی نمونه تجلیل شد.

از میان دانشجویان نمونه کشوری، دانشگاه صنعتی اصفهان با برخورداری از پنج دانشجوی نمونه مقطع دکتری، بیشترین تعداد دانشجوی نمونه در این مقطع در میان دانشگاه های کشور را به خود اختصاص داد.

علیرضا علافچیان و فاطمه رفیعی در رشته شيمي، مرتضي راستي در رشته مهندسي صنايع، نفيسه سلطاني زاده در رشته علوم وصنايع غذايي و محمد حسين گل محمدي در رشته مهندسي عمران دانشجویان نمونه کشوری دانشگاه صنعتی اصفهان در سال تحصیلی گذشته بودند.

گفتنی است: 80 دانشجوی نمونه از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و 35 دانشجوی نمونه از دانشگاه های وابسته به وزرات بهداشت، درمان وآموزش پزشکی پس ازمعرفی 330 دانشجوی نمونه منتخب از میان شش هزار و400 دانشجوی نمونه ثبت نام شده بر مبنای شاخص هاي علمي، فرهنگي و اجتماعي انتخاب شدند.

دیدگاه شما

لطفا بفرمائید که این امر حاصل

لطفا بفرمائید که این امر حاصل تلاش شبانه روزی این دانشجویان بوده و اساتید آن ها نیز چقدر در کسب این موفقیت نقش داشته اند

You voted 2. Total votes: 513

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.