کدخبر:1623/921102

2 بهمن 1392

جشن بزرگ دانش آموختگي سال تحصيلي 91-90  دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد+گزارش ویدئویی
با استقبال گسترده دانش آموختگان:
جشن بزرگ دانش آموختگي سال تحصيلي 91-90 دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد+گزارش ویدئویی
جشن بزرگ دانش آموختگي سال تحصيلي 91-90 دانشگاه صنعتي اصفهان با استقبال گسترده دانش آموختگان اين دانشگاه برگزار شد.

عصر روز گذشته طي مراسمي از دانش آموختگان سال تحصیلی 91-90 دانشگاه صنعتی اصفهان به همراه 124 تن از دانش آموختگان ممتاز و صاحبان پایان نامه ها و رساله های برتر مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم که با حضور دانش آموختگان دانشگاه صنعتي اصفهان و خانواده ایشان، مدیران دانشگاه و جمعی از اعضای هیأت علمی دانشکده های مختلف این دانشگاه برگزار شد، ضمن اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری، از دانش آموختگان ممتاز و صاحبان پایان نامه های برتر تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با تبريك به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، كارنامه درخشان و حضور دانشگاه صنعتي اصفهان در ميان يكصد دانشگاه برتر آسيا را مرهون زحمات و تلاش هاي اعضاي هيأت علمي، دانشجويان پرتلاش و اعضاي كادر اجرايي اين دانشگاه دانست و گفت: زحمات و پشتكار تمامي اين عزيزان در طول چهار دهه گذشته موجب كسب اين افتخار براي دانشگاه صنعتي اصفهان شده است.

دكتر محمود مدرس هاشمي با اشاره به درخشش و فعاليت مؤثر دانش آموختگان دانشگاه صنعتي اصفهان در بخش هاي مختلف صنعتي و دانشگاهي كشور، تأكيد كرد: اين دانشگاه از ابتداي تأسيس تاكنون با وجود تمام مشكلات و كمبودهايي كه با آن روبرو بوده، افتخارات قابل توجهي را بدست آورده است.

وي در ادامه با بيان اين كه هيچ دانشگاهي عاري از مشكلات و نواقص نيست، از دانش آموختگان دانشگاه صنعتي اصفهان خواست تا با توجه به علاقه عاطفي، ارتباط خود با اين دانشگاه را در راه ارتقاي آن ادامه دهند.

مدرس هاشمي، انتقال تجربيات دانش آموختگان دانشگاه صنعتي اصفهان كه هم اكنون در دانشگاه هاي سراسر دنيا مشغول تحصيل و يا فارغ التحصيل شده اند، انتقال تجريبات عملي دانش آموختگان اين دانشگاه در صنايع گوناگون و حفظ ارتباط آنان با دانشگاه را در پيشبرد اهداف اين دانشگاه بسيار مفيد و مؤثر خواند.

وي در ادامه با تأكيد بر لزوم ارتقاي برند دانشگاه صنعتي اصفهان، حركت در اين مسير را وظيفه مسئولين، اعضاي هيات علمي، دانشجويان و دانش آموختگان اين دانشگاه دانست و افزود: ارتقاي رتبه دانشگاه صنعتي اصفهان موجب پذيرش حداكثري دانشجويان و اساتيد مستعد در اين دانشگاه خواهد شد.

مدرس هاشمي در پايان با بيان اين كه دانشگاه صنعتي اصفهان در زمينه نيروي انساني جزو سرمايه دارترين دانشگاه هاي كشور محسوب مي شود، گفت: انتقال مستقيم مشكلات و انتقادات نسبت به مسايل مختلف به مسئولين دانشگاه بسيار مفيد و هشداردهنده خواهد بود؛ اما داشتن نگاه يك سويه به مسايل و ارايه چهره اي غير منصفانه از دانشگاه صنعتي اصفهان در سطح جامعه، اثرات نامطلوبي را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه اين مراسم، معاون توسعه فناوري شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان و عضو هيأت علمي دانشكده برق دانشگاه صنعتي اصفهان طي سخناني به بررسي موضوع "دنياي بعد از تحصيل در دانشگاه" پرداخت.

دكتر محمدجواد اميدي به بررسي لوازم ايجاد كسب و كار جديد و كارآفريني در فضاي امروز و همچنين برنامه مراكز رشد و پارك هاي علم و فناوري براي استفاده حداكثري از توانايي هاي دانش آموختگان دانشگاه هاي كشور پرداخت.

ادای احترام به مقام شامخ 144 شهید دانشگاه صنعتی اصفهان و سه شهید گمنام آرمیده در این دانشگاه توسط دانش آموختگان برتر، قرائت سوگندنامه توسط جمع دانش آموختگان حاضر و اعطای لوح یادبود فارغ التحصیلی به تمامی دانش آموختگان، از جمله بخش های این مراسم بود.

همچنین در این برنامه ضمن برگزاری آئینی شکوهمند، هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با اعطاي هدیه و لوح یادبود، از خانواده دانشجوي شهید نعمت الله مجلسي ( دانشجوي دانشكده مهندسي مواد)، تجلیل و یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

گزارش ویدئویی...

کلیپ...

گزارش تصویری...

خبر تلویزیونی...

 

دیدگاه شما

خیلی جشن خوبی بود و برای تمام

خیلی جشن خوبی بود و برای تمام کسانی که اونجا بودند یه روز خاطره انگیز شد. خسته نباشید به تمام دست اندر کاران این جشن میگم و از آقای مدرس هاشمی تشکر ویژه میکنم

You voted 4. Total votes: 513

ضمن تقدید و تشکر از کلیه

ضمن تقدید و تشکر از کلیه زحمات دست اندرکاران این برنامه، خواهشمندم عکس های دیگری هم اگر در دست دارید بر روی سایت قرار دهید. با سپاس فراوان

You voted 5. Total votes: 634

دانشجو

سلام
واقعا جشن خوبی بود خیلی ممنون از کسایی که زحمت برگزاری جشن را به عهده داشتند.
خدا قوت

You voted 4. Total votes: 556

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.