کدخبر:1600/920311

11 خرداد 1392

اعلام اسامی نهایی وفراخوان ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان
مرکز تحصیلات تکمیلی منتشر کرد:
اعلام اسامی نهایی وفراخوان ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان
مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان با انتشار اطلاعیه ای اسامی 360 دانشجوی قطعی و ذخیره پذیرفته شده از دانشگاه های سراسرکشور در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون این دانشگاه را منتشر کرد.

بر اساس این اطلاعیه پذیرفته شدگان لازم است ضمن تکمیل فرم اطلاعات فردی خود، حداکثر تا تاریخ 16 خرداد ماه نسبت به ارسال این فرم از طریق نمابر، پست الکترونیک و یا پست پیشتاز اقدام نمایند.

مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به تاریخ 18 خردادماه بعنوان زمان نهایی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر درج مشخصات پذیرفته شدگان در پرتال این سازمان، اعلام کرده است که زمان ارسال مدارک قابل تمدید نخواهد بود.

همچنین در این اطلاعیه از داوطلبان مهندسی صنایع که پیش از این مدارک خود را ارسال نموده اند خواسته شده تا درصورت تقاضامندی جهت پذیرش در رشته "برنامه ريزي حمل ونقل" با مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان تماس حاصل نمایند.

داوطلبان رشته مهندسی برق نیز که مدارک خود را قبلا ارسال نموده اند در صورت تمایل به پذیرش در رشته "اويونيک"، لازم است حداکثر تا 18 خرداد ماه با این مرکز تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است: اسامی قطعی و ذخیره دانشجویان پذیرفته شده از سراسر کشور در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز فرم ارسال مشخصات، از طریق پایگاه خبری دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی www.iutnews.ir  قابل دسترس است.

اسامی دانشجویان پذیرفته شده از سایر دانشگاه های کشور

اسامی دانشجویان پذیرفته شده از دانشگاه صنعتی اصفهان

فرم ثبت نام+ اطلاعات تکمیلی

دیدگاه شما

مربوط به بدون آزمون کارشناسی ارشد .

بسمه حق
با سلام و عرض خدا قوت
من فرم را تکمیل کردم و از طریق پست الکترونیکی (
graduate_ghojavand@of.iut.ac.ir)برای سازمان ارسال کردم و متسفانه پنج شنبه متوجه شدم پیام ارسال نشده و نتوانستم از طریق فکس هم اطلاعات را بفرستیم خواهشمندم که مهلت تعیین شده را تمدید کنید.

You voted 2. Total votes: 638

پذیرفته شدن بدون آزمون کارشناسی ارشد

با عرض سلام و خسته نباشید
من یکی از دانشجویانی هستم که به طور قصعی پذیرفته شدم از آنجایی که به مدت سه روز است که به ارسال مدارک اقدام کردهام ولی متاسفانه هنوز موفق نشده ام از آنجایی آخرین مهلت تا روز 16 خرداد بود اینجانب ممکن است سهمیه خود را از دست بهم لذا عاجزانه از شما خواستارم مدت زمان آن را تا روز 18 تمدید کنید با تشکر

You voted 5. Total votes: 662

با سلام با توجه به تعطیلات

با سلام
با توجه به تعطیلات رسمی کشور و همچنین سرعت پایین اینترنت امکان ارسال پستی و الکترنیکی مدرک برای ما میسر نشد. عاجزانه خواهشمندیم که مدت زمان ارسال مدرک را تمدید فرمایید.
جمعی از پذیرفته شدگان

You voted 5. Total votes: 671

با عرض سلام با توجه به پایین

با عرض سلام
با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت برای ارسال الکترونیکی مدرک مواجه با مشکل شدیم و همچنین مصادف شدن تعطیلات رسمی کشوربا زمان ارسال پستی موفق به ارسال مدرک نشدیم لذا عاجزانه خواهشمندیم زمان ارسال را تمدید فرمایید.
با تشکر

You voted 3. Total votes: 641

با سلام با توجه به اینکه

با سلام
با توجه به اینکه هنوز اکثر دانشگاه های کشور (از جمله تهران، صنعتی شریف،تربیت مدرس،شیراز،تبریز،فردوسی مشهد و...) اسامی را اعلام نکرده اند، و طبق اطلاعیه سازمان سنجش دانشجویانی که از چند دانشگاه موفق به اخذ پذیرش شده اند فقط مجاز به ثبت نام در یکی از این محل ها می باشند و بایستی بلافاصله از سایر دانشگاه ها انصراف دهند لذا بدین وسیله از تمامی دانشجویان محترمی که موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه صنعتی اصفهان(و یا سایر دانشگاه هایی که اسامی پذیرفته شدگان را اعلام کرده اند ) شده اند درخواست می شود همگی به پیگیری این موضوع بپردازند تا زمان اعلام اسامی به سازمان سنجش تا زمان اعلام اسامی توسط همه دانشگاه ها به تاخیر بیافتد تا دانشجویان بتوانند دانشگاه مطلوبشان را انتخاب کنند و خدایی ناکرده حق کسی پایمال نشود . با تشکر
اما مسیولین مربوطه عبارتند از:
گروه استعداد های درخشان وزارت علوم:02182233861 الی 63
سازمان سنجش:02188923950 الی 53 (بگویید داخلی خانم هاشمی را وصل کنند)

You voted 5. Total votes: 656

با سلام افرادی که کنکور هم

با سلام
افرادی که کنکور هم انتخاب رشته کرده اند با ثبتنام در اینجا از طریق استعداد درخشان , ایا انتخاب رشته از طریق کنکور انها لغو میشود ؟

You voted 3. Total votes: 639

با سلام با توجه به اینکه

با سلام
با توجه به اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان اولین دانشگاهی است که اسامی پذیرفته شدگان را اعلام کرده است و هنوز سایر دانشگاه های کشور (از جمله تهران،تربیت مدرس،شیراز،تبریز،فردوسی مشهد و...) اسامی را اعلام نکرده اند لذا از مسیولین محترم دانشگاه صنعتی اصفهان خواستاریم از سازمان سنجش درخواست کنند که زمان اعلام اسامی به این سازمان را به تعویق بیندازند تا سایر دانشگاه ها نیز اسامی قبول شدگان را اعلام کنند و داوطلبینی که موفق به اخذ پذیرش از چند دانشگاه شده اند، بتوانند دانشگاه مطلوب خود را انتخاب نمایند.(البته ما نیز با عنوان دانشجو با سازمان سنجش تماس هایی داشته و خواهیم داشت تا ان شاالله این مشکل رفع شود .)
باتشکر

You voted 2. Total votes: 651

با سلام لطف کنید تاریخ ثبت

با سلام
لطف کنید تاریخ ثبت نام بدون آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان و شرایطشو برای سال بعد اعلام کنید.باتشکر

You voted 1. Total votes: 604

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.