کدخبر:1116/921220

20 اسفند 1392

از دانشجویان نمونه، استعدادهای درخشان و افتخارآفرینان دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد + گزارش تصویری
درسومین جشنواره دانشجویی علمی دانشگاه صنعتی اصفهان:
از دانشجویان نمونه، استعدادهای درخشان و افتخارآفرینان دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد + گزارش تصویری
سومین جشنواره دانشجویی علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با تجلیل از 212 دانشجوی نمونه، رتبه های برتر، افتخار آفرینان ملي و بين المللي و برگزيدگان علمي و ورزشی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که عصر روز گذشته و با حضور دانشجویان برتر عرصه های مختلف به همراه خانواده آنان در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، هشت دانشجوی نمونه مقاطع مختلف دانشگاه، 11 دانشجوی برگزيده جشنواره ها و مسابقات علمی، 36 دانشجوی استعداد درخشان کارشناسی ارشد، 17 دانشجوی استعداد درخشان کارشناسی، 9 دانشجوی رتبه تک رقمی آزمون کارشناسی ارشد، 7 برگزیده ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشگاه های استان و 7 رتبه برتر ورزشی مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم از رتبه های اول تا سوم دانشکده ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، نفرات اول تا سوم المپیادهای علمی و دانشجویان دارای رتبه های تک رقمی کشور که در دانشگاه صنعتی اصفهان مشغول به تحصیل هستند نیز تقدیر بعمل آمد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع برگزیدگان این دانشگاه، با متفاوت ارزیابی کردن فضای امروز کشور نسبت به بیست سال گذشته افزود: تأکید بر لزوم کسب علم و دانش علاوه بر آموزه های دینی جزو تجربه های ما نیز هست و قطعاً امروزه هیچ کشوری بدون دانش، کاری از پیش نخواهد برد.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی زندگی در جامعه دانشگاهی را بسیار افتخار آفرین و موجب مسئولیت دانست و وتصریح کرد:کسب اخلاق علمی، تقویت وجدان و تعهد کاری و مسئولیت پذیری در برابر جامعه از جمله مهمترین خصوصیاتی است که جامعه دانشگاهی برای پیش قدم شدن در حل مشکلات کشور باید آنها را در کنار علم آموزی کسب نماید.

وی با تأکید بر لزوم پرورش روحیه پرسشگری و بالا بردن قدرت تحلیل و تفکر در دانشجویان افزود: امروزه نیاز به خلاقیت و کارآفرینی در کنار تحصیل دانشجویان به شدت احساس می شود و در کنار همه این مسایل نیز نباید از توجه به سلامت جسم، روح، ورزش و هنر غفلت ورزید.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم هدف از برگزاری جشنواره دانشجویی علمی را تشویق دانشجویان درزمینه های مختلف و تقویت فضای صمیمیت و همدلی در دانشگاهیان عنوان کرد و گفت: دانشجویانی که حد نصاب های لازم در بخش های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با معیارهای مصوب وزارت علوم را کسب کرده اند برای انتخاب دانشجویان نمونه کشوری معرفی خواهند شد.

دکتر سید ظفراله کلانتری افزایش انگیزه و ایجاد رقابت سالم در میان دانشجویان را موجب رشد دانشگاه دانست و گفت: جشنواره تجلیل از منتخبین فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم ویژه تجلیل از خانواده شهید حمیدرضا پارسا از شهدای دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز اجرای گروه موسیقی سنتی از دیگر برنامه های سومین جشنواره فرهنگی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

 

گزارش تلویزیونی...

گزارش تصویری...

دیدگاه شما

تقدیر

ترم دوم که بودم به طور تصادفی در جشن تقدیر از دانشجویان نمونه شکرت کردم و اونجا با دیدن افراد نمونه و اون فضای دوست داشتنی با خودم گفتم ای کاش منم مثل اونها حرکت کنم و همین هم شد و سال بعدش یکی از کسایی که جایزه گرفت من بودم....تشکر میکنم از همه کسایی که باعث شدن من اونروز اونطور اراده کنم

You voted 5. Total votes: 515

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.