کدخبر:1414/13991223

23 اسفند 1399

كسب عنوان پايان نامه برتر مهندسی ساخت و تولید ایران توسط دانش آموخته دانشگاه صنعتي اصفهان
در حاشيه هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید، از دانشجوي كارشناسي ارشد دانشگاه صنعتي اصفهان به عنوان صاحب پایان نامه برتر سال تحصیلی 1398-1399 مهندسی ساخت و تولید ایران تجلیل شد.

مهندس محمد احمدی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید دانشگاه صنعتی اصفهان با ارايه پايان نامه با عنوان"طراحی و ساخت دستگاه ماشین کاری آلتراسونیک و بررسی پارامترهای مؤثر بر ماشین کار" با راهنمايي آقایان"دكتر علیرضا فدایی تهرانی" و "دکتر امین الله محمدی"، برگزيده اين بخش از كنفرانس بين الملي مهندسي ساخت و توليد ايران شد.

دستگاه ماشین کاری آلتراسونیک Ultrasonic Machining(USM) که به طور انحصاری در دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی و ساخته شده است برای ماشین کاری(سوراخ کاری،....) قطعه کار هایی با سختی بیشتر از۴۰HRC مورد استفاده قرار می گیرد.

هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید ایران نیمه اسفندماه 1399 به صورت غیرحضوری به ميزباني دانشگاه علم و صنعت ايران برگزار شد.

برگزاری نشست‌های تخصصی علمی و صنعتی، ارایه سخنرانی‌های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی از ديگر برنامه‌های هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین‌ المللی مهندسی ساخت و تولید ایران بود.

گفتنی است: در دوره گذشته این رویداد علمی بین المللی(سال تحصیلی ۹۷-۹۸)، مهندس مسعود آزاد دیگر دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان با ارائه پایان نامه با موضوع "ساخت و مشخصه یابی نانوذرات مس با استفاده از روش ماشینکاری تخلیه الکتریکی به کمک ارتعاشات فراصوتی" عنوان پایان نامه برترمهندسی ساخت و تولید را به خود اختصاص داده بود.

 

دیدگاه شما

درود بر مهندس احمدی پرتلاش و

درود بر مهندس احمدی پرتلاش و سخت کوش. با آرزوی موفقیت برای ایشان و پیشرفت روزافزون صنعت کشور عزیزمان

You voted 5. Total votes: 214

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.