کدخبر:1205/13990528

28 مرداد 1399

توصيه هاي ستاد آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان به داوطلبان کنکور سراسری+گزارش ويدئويي
ستاد برگزاری آزمون های سراسری دانشگاه صنعتی اصفهان، نکات مهم و توصیه های لازم به داوطلبان گروه های آموزشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی را منتشر کرد.

این دانشگاه صبح روزهاي پنجشنبه و جمعه، 30 و 31 مرداد ماه، میزبان حدود 10 هزار داوطلب آزمون سراسری درگروه های آموزشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی خواهد بود.

مجموعه دانشگاه صنعتي اصفهان با توجه ويژه به سلامت داوطلبان حاضر در آزمون های سراسری، تمهیدات ویژه ای را برای برگزاری مطلوب این آزمون ها تدارک دیده است.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری آزمون های سراسری دانشگاه صنعتی اصفهان، توصیه های ضروری به منظور تأمین امنیت، سلامت ورفاه حال داوطلبان گرامی به شرح ذیل است.

1- به داوطلبان گرامی توصیه می گردد از به همراه داشتن هر گونه وسیله اضافی از جمله تلفن همراه و ماشین حساب خودداری نمایند.

2- ورود به حوزه های امتحانی بدون ماسک امکان پذیر نیست. توصیه می گردد ماسک سه لایه بدون فیلتر به همراه داشته باشید.

3- به داوطلبان گرامی توصیه می شود که از درب شمالی دانشگاه (به سمت شاهین شهر) به دانشگاه وارد شوند و ورود خود را به دقایق پایانی موکول ننمایند.

4- پارکینگ به تعداد کافی در محوطه داخلی دانشگاه در نظر گرفته شده است و از این رو از داوطلبان گرامی تقاضا می گردد پس از ورود به محوطه دانشگاه با عوامل انتظامات همکاری نمایند.

6- به دلیل شرایط خاص بیماری کرونا و جلوگیری از ازدحام، به خانواده های محترم داوطلبان توصیه می شود حتی الامکان از همراهی عزیزان خود خودداری نمایند. در صورت حضور در محوطه دانشگاه خواهشمند است به حوزه های امتحانی نزدیک نشوید و از ازدحام در فضاهای دانشگاه بپرهیزید.

5- همراهان گرامی داوطلبان در صورتی که پس از رساندن داوطلب خود قصد ترک دانشگاه را دارید، به دلیل جلوگیری از ترافیک در محوطه دانشگاه، اجازه دهید تا تمامی خودروها وارد شوند سپس با آرامش دانشگاه را ترک نمایید.

7- اکیداً توصیه می گردد در تمامی مکان های دانشگاه به ویژه در زمان ورود و خروج از حوزه های امتحانی، فاصله اجتماعی را رعایت نموده و پس از اتمام آزمون سریعاً حوزه آزمون را ترک نمایید.

8- به اطلاع می رساند که تمامی اتوبوس ها پس از انتقال داوطلبان مجددا ضدعفونی می شوند و تعداد سرنشین اتوبوس های حمل و نقل داوطلبان بر مبنای استانداردهای فاصله گذاری فیزیکی می باشد.

9- داوطلبان گرامی اطمینان خاطر داشته باشند تمامی فضاهای فیزیکی حوزه ها از جمله صندلی ها روز قبل ضدعفونی شده اند و پس از برگزاری هر نوبت آزمون، مجددا ضد عفونی خواهند شد.

گزارش ويدئويي

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.