کدخبر:1541/13960627

27 شهريور 1396

با کسب 11 عنوان برتر مرحله نهایی:
درخشش دانشجویان صنعتی اصفهان در بيست و دومين المپياد علمي دانشجويي كشور
در پایان بيست و دومين المپياد علمي دانشجويي كشور، 11 دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان عناوین برتر این دوره از مسابقات در رشته های مختلف را کسب کردند.

در این رقابت ها که با حضور دانشجویان برتر دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد، از دانشگاه صنعتی اصفهان فرانک خان احمدی و علی ربانی با درخشش در رشته مهندسی کشاورزی به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب نمودند و علیرضا مؤذني نیز موفق به کسب رتبه سوم  رشته شیمی شد.

دیگر دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، در رشته مهندسي مواد علیرضا بنده خدا و رضا گلی فخبی به ترتیب رتبه های دوم و سوم، مهدی میرزاوند در رشته فیزیک حائز رتبه هفتم و دانیال امینی، نیز در مهندسی عمران در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در رشته ریاضی، محسن قدرتی در جایگاه نهم، در رشته شیمی، محمد حسن ملکی دلیگانی موفق به کسب رتبه ششم، در رشته مهندسی مکانیک، سید مصطفی حسینی در جایگاه هشتم و در رشته آمار نیز مرتضي كياني در جایگاه هفتم قرار گرفت.

گفتنی است: بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور با هدف تشویق دانشجویان دانشگاه های کشور به مطالعه، تحقیق و ایجاد فرصت های مناسب برای اعتلای علمی آنها، روزهای ۲۹ و ۳۰ تیر سال جاری با حضور ۹۷۹ داوطلب از دانشگاه های سراسر کشور در 20 رشته برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.