کدخبر:1104/13941215

15 اسفند 1394

با تجلیل از 234 دانشجوی برگزیده:
پنجمین جشنواره تجلیل ازدانشجویان برگزیده دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
پنجمین جشنواره تجلیل از دانشجویان برگزیده و استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان با تجلیل از 234 دانشجوی برگزیده در بخش های مختلف برگزار شد.

در این آئین رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: ممکن است تجهیزات، امکانات و منابع طبیعی برای هرکشوری ارزش محسوب شود، اما ارزش و سرمايه اصلی در هر کشور نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی است.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی افزود: در اين بین دانشجویان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، چرا که هم در لحظه فعلی و هم در آينده کشور مؤثراند و کشور را خواهند ساخت.

وی با بیان این که هر کاری که در دانشگاه انجام می‌شود و هرگونه امکانات و فعاليت هاي آموزشی، پژوهشی و اداری كه در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد برای رشد آن ها است تصریح کرد: انتظار داریم که دانشجویان عزیز از این فرصت استفاده نموده تا استعدادهای خود را در راه رشد کشور شکوفا و به ثمر برسانند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با ابراز تأسف از مشکلات موجود در حوزه اخلاق علمی و حرفه اي، اضافه کرد: متأسفانه با وجود رشد علمی، برخی بداخلاقی ها نیز رشد کرده اند که لازم است هریک از ما ضمن پاسداری از ارزش ها به مسئولیت‌های اجتماعی و نيازهاي جامعه، آزاداندیشی و نقادي، یادگرفتن تفکر، خلاقیت و نوآوری توجه نماییم.

مدرس هاشمی با انتقاد از عدم توفیق در اجرای کرسی های آزاد اندیشی در سال گذشته در دانشگاه صنعتی اصفهان، افزود: با این وجود فعاليت هاي ديگري مانند راه‌اندازی مرکز نوآوری دانشگاه به منظور حمایت از طرح های دانشجویی با محوریت یک عضو هیأت علمی انجام شده است که ساختمان این مرکز نیز در آینده افتتاح خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این آئین با اشاره به افتخارات ملی و بین المللی این دانشگاه گفت: افتخارات دانشگاه صنعتی اصفهان با تلاش و کوشش تمامی دانشگاهیان به دست آمده است.

دکتر کلانتری با بیان این که این مراسم، تقديري سمبلیک از نمایندگان دانشجويان به عنوان بهترین دانشجویان دانشگاه صنعتي اصفهان است، تصریح کرد: در اين جشنواره دانشجویان نمونه دانشگاه که بر اساس آیین‌نامه ها و جدول امتیازبندی که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه‌ ابلاغ شده است تجليل می گردند.

در اين جشنواره از 234 دانشجوی برگزیده، در بخش هاي استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، رتبه‌های ممتاز کنکور کارشناسی سال 94، رتبه‌های برتر المپیادهای علمي دانشجویی کشور، دانشجویان رتبه‌های تک رقمی کنکور کارشناسی ارشد در سال 94، دانشجویان برتر ورزشی در سطح منطقه و کشوری و دانشجویان دارای مقام در مسابقات علمی داخلی و بین‌المللی، تقدير به عمل آمد.

تجلیل از خانواده دانشجوی شهید سید مهدی مدرس (دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان) و اجرای برنامه های هنری، از دیگر بخش های پنجمین جشنواره تجلیل ازدانشجویان برگزیده دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.