کدخبر:1332/910708

8 مهر 1391

حضور مؤثر جهاد علمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در تعدادی از مناطق محروم
در تابستان سال جاری صورت گرفت:
حضور مؤثر جهاد علمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در تعدادی از مناطق محروم
مجموعه دانشجویی جهاد علمی دانشگاه صنعتی اصفهان امسال نیز با حضور در تعدادی از مناطق محروم استان، خدمات آموزشی، فرهنگی مذهبی ، ورزشی و عمرانی به دانش آموزان، دانشجویان و اهالی این مناطق ارائه کرد.  
جهاد علمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با سابقه ای قریب به 14 سال، امسال نیز حرکت جهادی خود را در تعدادی از روستاهای مناطق محروم استان اصفهان ادامه داد.
 
دبیر این مجموعه دانشجویی با اشاره با اهداف، آرمان ها و برنامه های جهاد علمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: این مجموعه با هدف خدمت رسانی در مناطقی از کشور که به دلیل کمبود امکانات و عدم دسترسی به خدمات مناسب دچار محرومیت هستند تشکیل شده است.
 
علی خانی با بیان این که این مجموعه از سه واحد آموزش، فرهنگی وپشتیبانی تشکیل شده است تصریح کرد: واحد آموزش جهاد علمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با توجه به پتانسیل علمی اعضای خود در زمینه ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی در مناطق محروم فعالیت می نماید.
 
وی ارائه خدمات فرهنگی مذهبی درمناطق محروم با توجه به جنگ نرم دشمن و عدم برخورداری این مناطق از خدمات فرهنگی مناسب را از جمله اهداف واحد فرهنگی جهاد علمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان بیان کرد.
 
این دانشجوی فعال دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر لزوم حمایت ازحرکت های جهادی این مجموعه دانشجویی، وظیفه واحد پشتیبانی را بسترسازی وپیگیری مسائل اجرایی به منظور دستیابی به اهداف دیگر بخش ها عنوان کرد.
 
خانی با اشاره به حضور بیش از 40 دانشجوی این مجموعه در مناطق محروم در شهریور ماه گذشته افزود: این دانشجویان به همراه یک مشاور ونیز یک مبلغ مذهبی به مدت 10 روز به ارائه خدمات مختلف پرداختند.
 
 وی برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی، کلاس های تقویتی جهت دانش آموزان مقاطع مختلف، جلسات مشاوره خانواده برای اهالی ، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، انجام فعالیت های عمرانی در مدارس ومساجد، ارائه مشاوره در زمینه فعالیت های مربوط به بخش کشاورزی وتشکیل پرونده جهت دانش آموزان این مناطق به منظور پیگیری واستمرار روند ارائه خدمات به ویژه در بخش آموزشی را از جمله اقدامات صورت گرفته در این دوره بیان کرد.
 
دبیر جهاد علمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به طرح چندین ساله اعطاء کتاب های کنکوری دانشجویان دانشگاه به دانش آموزان مناطق محروم، استمرار طرح اعطای کتاب، پیگیری برنامه های علمی آموزشی ارائه شده به دانش آموزان مستعد مناطق محروم و ادامه آن وایجاد زمینه جهت حضور این دانش آموزان در دانشگاه را از جمله برنامه های آتی این مجموعه دانشجویی عنوان کرد.
 
وی در پایان اضافه کرد: با چاپ و ارسال نشریه راه امید جهاد علمی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به مناطق محروم استان های مختلف، روند حضور در این مناطق در فاصله بین دو ترم تحصیلی دانشگاه نیز ادامه خواهد یافت.

 

 

 

دیدگاه شما

بنام جانان... خداوند خیرتان

بنام جانان...
خداوند خیرتان دهد...
وقتی دیدم این همه آبادانی علمی و فرهنگی را ،وقتی دیدم این همه حس دوستی را ،وقتی دیدم این همه توسعه ی فرهنگ جهادی را در منطقه ی محروم یا به قول خودتان کم بضاعت را،
آمدم...
آمدم تا بایستم
وباشم
تا بسازم
وجودی را فطرتی پاک را
و
بسازم خودم را...
خداوند خیرتان دهد

You voted 1. Total votes: 552

حمام جهادی!

البتّه حمام با آب سرد هم خودش جهادی بود....!!
 

You voted 3. Total votes: 513

اطلاع رسانی تان  ضعیف است کی

اطلاع رسانی تان  ضعیف است کی رفتید کی امدید کی ان شاءاله می روید؟ شاید خیلی ها که نمی آیند خبر ندارند.

You voted 1. Total votes: 501

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.