کدخبر:1147/920702

2 مهر 1392

تیم هوافضای دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان دوم مسابقات بین المللی فرانسه را کسب کرد + گزارش ویدئویی
با درخشش مجدد دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان:
تیم هوافضای دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان دوم مسابقات بین المللی فرانسه را کسب کرد + گزارش ویدئویی
تیم دانشجویی هوافضای آذرخش دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان دوم مسابقات بین المللی ریزپرنده های بدون سرنشین (IMAV2013) را بدست آورد.

در این دوره از مسابقات که 17 الی 20 سپتامبر در شهر تولوز فرانسه برگزار شد، تیم دانشجویی آذرخش دانشگاه صنعتی اصفهان با دو پرنده ی چهار موتوره در بخش Outdoor این دوره از مسابقات حضور یافت و پس از تیم هوافضای دانشگاه TU Delft هلند، مقام دوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

تیم دانشجویی هوافضای دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران نیز مقام سوم این مسابقات را به دست آورد.

این مسابقات همه ساله و با حضور کشورهای مطرح جهان از جمله چین، روسیه، انگلستان، آمریکا، فرانسه، آلمان و هلند و با هدف نمایش پیشرفت ها و دستاوردهای کشور های مختلف در زمینه ی این نوع از پرنده ها، با پشتیبانی مالی سازمان هایی چون Airbus، Mathwork در دو بخش indoor و outdoor برگزار می گردد.

تیم هوافضای دانشجویی آذرخش دانشگاه صنعتی اصفهان که فعالیت خود در زمینه پرنده های بدون سرنشین را از سال 1388 آغاز نموده است، رتبه نخست مسابقات IMAV2012 کشور آلمان را در کارنامه ی خود دارد.

گفتنی است: این تیم متشکل از آقایان محمدرضا رادمنش(سرگروه)، جواد پورمحمد، مهدی کاوه، ایمان سامانی و خانم ها مهنازالسادات وحدت و فرشته احمدی از دانشکده های مهندسی مکانیک و مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان و به سرپرستی دکتر مهدی نیلی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه در این مسابقات حضور یافت.

گزارش ویدئویی...

گزارش تلوزیونی...

گزارش تصویری...

دیدگاه شما

ضمن تبریک به این عزیزان و

ضمن تبریک به این عزیزان و آرزوی موفقیت روزافزون برای این نخبگان امید است مسئولین قدر و ارزش چنین عناصر با ارزشی رابیش از پیش درک کنند.

You voted 2. Total votes: 497

تجلیل

با سلام
واقعا که دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از دانشگاههای برتر کشور و پتانسیل بالایی در زمینه رشد و توسعه دارد، لذا می توان با مدیریت وتوجه بیشتر شاهد موفقیت های بیشتری بود
در نهایت این موفقیت را به همه دانشجویان تبریک میگم

You voted 4. Total votes: 541

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.