کدخبر:1312/930521

21 مرداد 1393

افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در مسابقات بین المللی ریاضی(2014IMC-)
با کسب چهار مدال ارزشمند در مسابقات بین المللی ریاضی:
افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در مسابقات بین المللی ریاضی(2014IMC-)
تیم ریاضی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با درخشش در مسابقات بین المللی ریاضی (2014IMC-، یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز را به دست آورد.

در این دوره از مسابقات که با حضور 324 دانشجوی مقطع کارشناسی علوم ریاضی وکامپیوتر از 73 دانشگاه مختلف در کشور بلغارستان برگزار شد، پیمان شهبازی از تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان موفق به کسب مدال طلا شد و نیلوفر احمدی پور نیز مدال نقره را بدست آورد.

همچنین مهران الیاسی و میناسادات محمودی دیگر دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان بودند که دو مدال برنز بیست و یکمین دوره مسابقات بین المللی ریاضی (2014IMC-)، را به خود اختصاص دادند.

دانشجویان ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان که به سرپرستی دکتر رضائیان فراشاهی، عضو هیأت علمی دانشکده ریاضی این دانشگاه در این مسابقات حضور یافتند، سال گذشته نیز موفق به کسب یک مدال نقره، دو مدال برنز و یک دیپلم افتخار شده بودند.

دکتر رضائیان، ارتباط میان ریاضیدان های جوان و ارتقای سطح علم ریاضی را مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با کسب این مدال ها، درخشان ترین نتایج را در طول برگزاری این مسابقات برای این دانشگاه رقم زدند.

گفتنی است: بیست و یکمین دوره مسابقات بین المللی ریاضی(2014-IMC) با حضور تیم های دانشجویی از دانشگاه های سراسر دنیا 7 الی 13 مرداد ماه در کشور بلغارستان برگزار شد.

دیدگاه شما

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.