کدخبر:1526/910625

25 شهريور 1391

ابراز انزجار دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان از اهانت به پیامبر اعظم(ص)+ گزارش ویدئویی
در تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان:
ابراز انزجار دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان از اهانت به پیامبر اعظم(ص)+ گزارش ویدئویی
دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در تجمعی اعتراضی، اهانت اخیر عوامل امریکا و صهیونیزم به پیامبر مکرم اسلام (ص) را محکوم کردند.  

در این تجمع که به همّت مجموعه تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان وهمزمان با نماز جماعت ظهر وعصر امروز درصحن مسجد فاطمه الزهرا (س) این دانشگاه برگزار شد، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن ابراز انزجار از این حرکت بی شرمانه خواستار حفظ وحدت وهوشیاری امت های اسلامی در مقابل این توطئه عوامل استکبار شدند.

در این مراسم یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در سخنانی تزلزل و خاموش نمودن احساسات دینی جوانان مسلمان، سنجش میزان حساسیت جهان اسلام به منظور طرح ریزی توطئه های بعدی وانتشار این اهانت گستاخانه ودیگر اقدامات ضد اسلامی سال های اخیردر بازه زمانی نزدیک به یازده سپتامبر را برنامه هایی از پیش تعیین شده به منظور مقابله با موج اسلام خواهی و بیداری اسلامی عنوان کرد. 

 

وی با اشاره به رویکرد دشمن جهت مقابله با ارزش های اسلامی در قالب آثاری چون فیلم و محصولات هنری، اقدام شایسته هنرمندان متعهد جهان اسلام به منظور ارائه آثار ارزشمند هنری وتبدیل این حملات به فرصتی به منظور مکالمه با فطرت بشریت و آشنایی جهانیان با سیره درخشان پیامبر عظیم الشأن اسلام را خواستار شد.  

 

در ادامه این مراسم بیانیه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در اعلام انزجار از اهانت به پیامبر اسلام (ص) توسط عوامل وابسته به امریکا وصهیونیزم قرائت شد.      

 

در بخشی از این بیانیه که با تأیید همراه با تکبیر حاضرین همراه بود، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به آموزه های دین مبین اسلام در احترام به ادیان و پیامبران آسمانی، اهانت به هریک از انبیاء الهی را توهین به تمامی بشریت قلمداد نمودند.

 

در ادامه این بیانیه عنوان شد: توهین به پیامبر مکرم اسلام(ص) ونیز کشتار مسلمانان کشورهای مختلف جهان که ناشی از عصبانیت وسرخوردگی امریکا وصهیونیزم از انقلاب های منطقه است نتیجه تئوری دموکراسی و آزادی غربی ومغایر با شعارهای پوچ مدعیان حقوق بشر می باشد.

 

همچنین دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان در این بیانیه با تأکید بر پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب به تقبیح توهین به مقدسات میلیاردها انسان مسلمان و تجلیل از احساسات دینی امت های اسلامی در برابر این اهانت بی شرمانه پرداخته وخواستار مقابله با عوامل این اهانت گستاخانه شدند.
 

دیدگاه شما

ماهمبعنوان یک دانشجوی مسلمان

ماهمبعنوان یک دانشجوی مسلمان این هتک حرمت را محکوم وحرکت دانشگاه صنعتی را تحسین میکنیم، اما انصافا بعضی مواقع همین دشمنان ما را از خواب بیدارمیکنند و اسلام وقرآنی که کشورهای اسلامی فراموش کردند را حتی با دشمنی زنده می کنند و مسئولیت ما دربرابر اسلام فقط شعار نیست. مانندچراغی که در خانه ای خاموش است و صاحبخانه از آن استفاده نمیکند، اما همینکه دزد آمد ازخواب بیداربشه وفریاد بزنه و چراغ را روشن کنه ودنبال دزد بگردد!!!!

You voted 2. Total votes: 492

به نظر من هرچه مزدوران به این

به نظر من هرچه مزدوران به این کار های خود ادامه بدهند نه تنها دیدگاه مردم جهان نسبت به اسلام ومسلمانان عوض نمی شود بلکه این اقدامات خود یک زمینه سازی برای بیداری مردم جهان است.

You voted 3. Total votes: 531

ما محتوا را فراموش کردیم واز

ما محتوا را فراموش کردیم واز قالب دفاع میکنیم. به هرحال دشمنان اسلام بعضی مواقع ما را ازخواب بیدار میکنند وبه یاد قرآن واسلام می اندازند.

You voted 5. Total votes: 503

گلایه

از نظر من این شیوه اعتراض -بیرون امدن از خانه و اعتراض در خیابان-درست نیست و تاثیر لازم را نمیگذارد. به جای محکوم کردن و بیانیه دادن و توی سر و کله هم دیگه زدن کاری درست نمیشه .(اگه این شیوه اعتراض از نظر دولت درسته چرا مردم کشور ما جرات اعتراض به مسائل داخلی به این شییوه را ندارن)
این جاست که جای خالی مسولین عزیزی !!!!که همیشه حرف از اسلام و مسلمین میزنن خود نمایی میکنه . اگه واقعا به فکر هستید یه اقدام موثر بکنید یه کار متفاوت .
این دلیلی بر اثبات خیلی از فرضیه های شکل گرفته در ذهن ماست .
امیدوارم که این دیدگاه منتشر بشه.

You voted 3. Total votes: 493

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.