کدخبر:1731/14010624

24 شهريور 1401

زمانبندی بهره برداری از استخر دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام شد
بر اساس اعلام مرکز تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان، از روز یکشنبه 27 شهریورماه، مجموعه استخر دانشگاه صنعتی اصفهان آماده بهره مندی کلیه دانشگاهیان ارجمند می باشد.

به گفته دکتر مجتبی بابایی خورزوقی، مدیر مرکز تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان، با تلاش های صورت گرفته در تابستان امسال ، مجموعه استخر دانشگاه به شرایط مطلوب برای بازگشایی رسیده است.

دکتر بابایی با اشاره به اینکه استخر دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از مجموعه های محدود استان اصفهان با طول  33 متر است افزود: براساس تصمیمات دانشگاه، شیوه اداره استخر دانشگاه مشابه استخرهای سایر دانشگاه های استان  اصفهان، به شکل واگذاری به بخش خصوصی است.

وی خاطر نشان کرد: براساس استاندارد استخر 33 متر، بهای بلیط آزاد مجموعه 80 تا 90 هزارتومان در نظرگرفته شده است که این قیمت برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه با ارایه یارانه دانشگاهی به نرخ 12 هزار تومان برای دانشجویان و 24 هزار تومان برای کارکنان مصوب شده است.

مدیر مرکز تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به روزهای کاری مجموعه گفت: آقایان روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و بانوان روزهای یکشنبه و سه شنبه درساعت های اعلام شده می توانند از استخر استفاده کنند.

دکتر بابایی افزود: به مرور زمان و با توجه به استقبال دانشگاهیان عزیز، امکان اضافه شدن روزهای پنجشنبه و جمعه و افزایش سانس های آزاد برای دانشگاهیان وجود دارد.

گفتنی است زمان آغاز کلاس های آموزشی استخر در نیمه دوم مهر ماه و با شروع ترم تحصیلی برای کلیه دانشگاهیان اجرا می شود.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.