کدخبر:1954/20231206

16 آذر 1402

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسب روز دانشجو
دکتر میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.  

 

به نام خدا
 

در آستانه شانزده آذر روز دانشجو، فرصت را مغتنم شمرده، در خانه علم و فناوری، دانشگاه، خدای را به‌خاطر وجود فرزندان گران‌قدر و برومند این خانه "دانشجو" که وجودشان برای آن برکت است، سپاس می‌گویم.
 نام دانشجو همواره با پویایی و جوانی، مطالبه و کنکاش؛ عدالت‌خواهی و آزادمنشی گره‌خورده و دو شاخصه درایت و بصیرت آنان زبانزد است. دانشجویان عزیز کشورمان همواره و در دوره‌های مختلف با بهره‌گیری از دو عنصر تفکر و تحلیل به حل علمی مسائل کشور پرداخته و در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کشور حضوری شجاعانه داشته و دارند. حضوری که در شانزده آذر ۱۳۳۲ مسیر نفی سلطه بیگانگان را با خون سه شهید عالی‌مقام را در تاریخ تثبیت نمودند.
به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) یکی از مهم‌ترین جریانات پیشرو دانشگاه در آینده دانشجویان هستند که با تأکید بر تولید علم و جنبش نرم‌افزاری و به‌کارگیری همت و تلاش خویش در جهت محقق ساختن ابتکار، نوآوری و خلق ایده برای توسعه و پیشرفت علمی ایران قدم برمی‌دارند.
 اینجانب ضمن تبریک روز دانشجو به جامعه دانشگاهی بالاخص دانشجویان عزیز دانشگاه صنعتی اصفهان، آنها را به استفاده حداکثری از زمان برای نشستن پای درس محبت استاد ترغیب نموده، خواستار شناخت هرچه بیشتر استعداد درونی خویش و کاربست دانش برای دستیابی به جایگاه واقعی دانشجو هستم. بیایید کلاس درس را ارج نهیم و مسیر موفقیت همه بزرگان را با منش استادشاگردی با گام‌های بلند بپیماییم.
فرزندان برومندم، چراغ‌خانه علم را بااخلاق مداری و ارزشمندی خود روشن بدارید. امروز در مسیری قدم نهادید که طلایه‌داران آن نام‌آورانی چون دانشجوی شهید حسین شکرائیان، شهید نام‌آشنای دانشگاه صنعتی اصفهان، شهید فخری‌زاده نخبه هسته‌ای کشور، شهید آخوندی دانشجوی نخبه رشته مکانیک و بسیاری از نخبگان دیگر دانشگاه صنعتی اصفهان که نام آنها در میان ۱۴۴ شهید دانشجوی این دانشگاه می‌درخشد هستند.
فرصت را مغتنم می‌شمارم به نمایندگی از اعضای محترم هیئت‌رئیسه، اساتید گرامی و یاوران علمی دانشگاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ۱۶ آذر، روز دانشجو و مقام شامخ او را تبریک می‌گویم و از خداوند منان توفیق روزافزون در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی برای شما دانشجویان گران‌قدر خواستاریم.

 سید علی‌محمد میرمحمدی میبدی
 رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.