کدخبر:1056/14010916

16 آذر 1401

پیام دکتر سید علی محمد میر محمدی میبدی رئیس محترم دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت روزدانشجو
امید دارم شما آینده‌سازان این کشور با تمام توان خود غيرتمندانه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرافراز نگاه داريد تا با همدلي و عزم و اراده بر مشکلات امروز فائق آییم.


بسم الله الرحمن الرحیم 


 النّاسُ رَجُلانِ: عالِمٌ و مُتَعَلِّمٌ و لاخَيرَ فيما سِواهُما؛  پيامبر صلی‌الله عليه و آله: مردم دو گونه‌اند: دانشمند و دانشجو، و در جز اين دودسته خيرى نيست . 


دستاوردهای ارزشمند علمی که در دانشگاه‌ها حاصل شده است گواه پویایی، علاقه‌مندی و دغدغه ي دانشجویان برای پیشرفت و تعالی ایران عزیز است و این دغدغه والا است که دانشجو را به معنای واقعی خودش نزدیک می‌کند.  
بی شک، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های علمی و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان نیز مرهون این دغدغه‌مندی دانشجویان است که سرمایه‌های واقعی کشور هستند.
جامعه دانشگاهی به‌خوبی می‌داند، راه‌حل بازگشت آرامش به جامعه و چاره‌اندیشی برای نگرانی‌های که امروز به جهت مسائل بسیار اجتماعی و اقتصادی در کشور وجود دارد، از مسیر گفتگو و تعامل نهادهای نخبگانی در دانشگاه میسر می‌شود.  
انقلاب اسلامی ایران، در تمام فرازوفرودهای دوران پر اقتدار خود، از همراهی و همدلی ملت غیرتمند و آزادهٔ خود برخوردار بوده است و امروز هم بیش از هر زمانی به همدلی و همراهی دانشجویان عزیز برای حل مشکلات جامعه نیازمند است.  


دانشجویان عزیز دانشگاه صنعتی اصفهان؛  
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان و همچنین سه دانشجوی راه حق (مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی) و تبریک روز دانشجو، امید دارم شما آینده‌سازان این کشور با تمام توان خود غيرتمندانه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرافراز نگاه داريد تا با همدلي و عزم و اراده بر مشکلات امروز فائق آییم. از خداوند متعال سربلندی و عزت روزافزون همه ملت ایران، به‌خصوص نسل جوان، اندیشمند و پویندهي راه علم را خواستارم.  
 

سید علی‌محمد میرمحمدی میبدی 
رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.