کدخبر:1904/14010530

30 مرداد 1401

با حضور معاون وزیر علوم در دانشگاه صنعتی اصفهان
مشعل سومین دوره المپیادفرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر روشن شد
مشعل سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در بخش پسران با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و مسئولین سازمان امور دانشجویان کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان روشن شد.

معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور با اشاره به برگزاری ضیافت ملی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور بیا حضور هزار دانشجو در مشهد، از برگزاری  ۲ برنامه ویژه دیگر برای دانشجویان در تابستان خبر داد و تصریح کرد : جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی دانشجویان در دانشگاه هنر تهران و جشنواره شهید سلیمانی در دانشگاه علامه طباطبایی برای نمایش توانمندی ها و استعداد های برتر دانشجویان خانواده شاهد و ایثارگر دانشگاه ها برگزار خواهد شد.

داداش پور با بیان اینکه هنوز جهاد و مبارزه ادامه دارد افزود: برای بهبود شرایط کشور در حوزه های علمی، اقتصادی و فرهنگی باید جهاد همه جانبه را سرلوحه خود قرار دهیم و وظیفه ما و دانشجویان خانواده ایثارگران در این عرصه ها بیش از دیگران است.

داداش پور در ادامه ضمن قدردانی از دانشگاه میزبان و دست اندر کاران المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر، از فرزندان شاهد و ایثارگر خواست تا با تلاش علمی و اهتمام به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بتوانند همچون پدران خود در خدمت به نظام اسلامی پیشرو و در صف نخست این عرصه و میدان باشند. 

در این نشست دکتر سید علی محمد میرمحمدی میبدی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان نیز ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این رقابت گفت: در قدمگاه شهدایی میزبان سومین المپیاد علمی فرهنگی دانشجویان ایثارگر کشور هستیم که بخشی از اقتدار ایران اسلامی را بر عهده داشته‌اند.

گفتنی است سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور، امروز به میزبانی دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان آغاز شد.

این المپیاد با شعار "ورزش، همدلی، ایثار" از ۲۹ اَمُرداد تا ۶ شهریور امسال با حضور دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر سراسر کشور برگزار می‌شود.

 دانشگاه اصفهان میزبان دانشجویان دختر و دانشگاه صنعتی اصفهان، میزبان دانشجویان پسر حاضر در این المپیاد است.

در این دوره از مسابقات، دانشجویان در هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی و شنا به رقابت می‌پردازند.

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در بخش پسران تا یکشنبه ششم شهریور به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان در رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، شطرنج و دو و میدانی برگزار می‌شود.

گزارش تصويري 

گزارش ويديويي آیین افتتاحیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر

گزارش ويديويي بازديد معاون وزير از بازي هاي روز اول 

وب سايت المپياد 

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.