کدخبر:0817/14010305

5 خرداد 1401

دومین جشنواره کارآموزی و اشتغال در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
دومین رویداد یک روزه "جشنواره کارآموزی و اشتغال" به همت دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان ]چهارشنبه 4 خرداد ماه ، در این دانشکده برگزار شد.    

دکتر زینب زالی، دبیر اجرایی  این رویداد هدف از برگزاری آن را آشنایی و برقراری ارتباط میان دانشجویان و شرکت های فناور دانست و بیان  داشت: شرکت های فناور علاوه بر معرفی توانمندی ها و حوزه های فعالیت خود برای دانشجویان، فرصت های اشتغال و کارآموزی را به دانشجویان معرفی کردند. 
استادیار دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه، 20 شرکت فناور از سراسر کشور به دعوت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر در این رویداد یک روز حضور یافتند؛ افزود: شرکت های موفق و فناور درحوزه برق و کامپیوتر، دستاوردهای علمی و نیازهای فناورانه خود را برای دانشجویان ارائه کردند .
وی با اشاره به اینکه دانشجویان در این جشنواره  با روش مصاحبه های استخدامی آشنا شدند؛ خاطر نشان کرد: دانشجویان با برقراری ارتباط با شرکت های فناوری حاضر در این جشنواره، آینده شغلی و نیازهای آموزشی مرتبط با صنعت را فرا می گیرند. 
گفتنی است در حاشیه برگزاری جشنواره کارآموزی و اشتغال، سمينار "چگونه خود را معرفی کنیم؟" برگزار شد، همچنین دانشجویان در یک رقابت علمی شرکت می کنند تا راهکارهای عملی برای معرفی توانمندی های خود را به معرض آزمون قرار دهند .
شایان ذکر است، شرکت های فناوری اسنوا، ایریسا، بهیار صنعت سپاهان، کاوش انرژی پاسارگاد، تجهیزات پزشکی نوین، بهبود ارتباط چهلستون، درصا، پرتوسازان سلامت ، پارس کوشا، پیام پرداز، صاایران، مهیمن و فرداد  از جمله شرکت های فناور حاضر در این رویداد بودند که زمینه کارآموزی هدفمند دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان را فراهم کرده اند.

گزارش تصویری

گزارش ویدیویی

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.