کدخبر:1402/14010122

22 فروردین 1401

تمهيدات ترافيكي در زمان بازگشايي دانشگاه صنعتي اصفهان
اداره كنترل ترافيك دانشگاه صنعتي اصفهان اعلام كرد، همزمان با بازگشايي دانشگاه از تاريخ 27 فروردين ماه، دو پاركينگ در محدوده مركزي دانشگاه براي استقرار خودروهاي دانشجويان در نظر گرفته شده است.   

سلمان كمالي، مسئول واحد كنترل ترافيك دانشگاه صنعتي اصفهان با بيان اين خبر گفت: در اين طرح با هدف فراهم آوردن دسترسي سريعتر به محدوده مركزي دانشگاه براي دانشجوياني كه با خودرو شخصي به دانشگاه عزيمت مي كنند، مجوز تردد صادر مي شود. 
كمالي دسترسي سريعتر دانشجويان به مسير دانشكده ها و ايمني مسير از درب شمالي را از ديگر مزاياي اين طرح دانست و خاطر نشان كرد : پاركينگ مجاور بلوار شهيد فرامرز آذري با دسترسي سريع به محدوده دانشكده هاي شمالي دانشگاه و پاركينگ مجاور دانشكده مهندسي نساجي با دسترسي مناسب به بخش غربي دانشگاه تردد دانشجويان را تسريع مي كند.  
مسئول واحد كنترل ترافيك دانشگاه با تأكيد بر اينكه مجوز صادرشده صرفاً براي تردد در مسير ورودي تا پاركينگ و بالعكس مي باشد، افزود: در صورت تخلف و مشاهده خودرو در سايت دانشگاه، مجوز باطل و امكان ثبت درخواست جديد از دانشجو سلب مي شود. 
وي از دانشجويان خواست تا ضمن رعايت كامل قوانين راهنمايي و رانندگي كشور به مقررات ترافيكي در شهرك دانشگاهي توجه كافي داشته باشند.
شايان ذكر است: دانشجويان مي توانند با مراجعه حضوري به واحد ترافيك اداره حافظت فيزيكي دانشگاه صنعتي اصفهان و ارايه مدارك از جمله كارت خودرو، گواهينامه و كارت دانشجويي، همچنين تكميل فرم تعهد و پرداخت ماهيانه 250 هزار ريال، از اين مجوز تردد برخوردار شوند.

گزارش ويديويي و توضيحات كامل تر را  از اينجا ببينيد

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.