کدخبر:1025/14000412

12 تیر 1400

برگزاري كنكور سراسري در دانشگاه صنعتي اصفهان +گزارش تصويري
دانشگاه صنعتي اصفهان يكي از بزرگترين مراكز برگزاري آزمون در استان اصفهان، در روزهاي 9 تا 12 تيرماه، ميزبان شركت كنندگان پسر كنكورسراسري 1400 بود.

دكتر مجيد طالبي، نماينده تام الاختيار دانشگاه در برگزاري آزمون هاي سراسري با اعلام اين خبر گفت:12هزار و 500 نفر داوطلب پسر در 5 گروه آموزشي هنر، علوم رياضي، علوم انساني، علوم تجربي و زبان هاي خارجي در 7 حوزه امتحاني در دانشگاه صنعتي اصفهان در اين رقابت بزرگ ملي براي ورود به دانشگاه شركت داشتند. 

 طالبي با بيان اينكه در تمامي حوزه هاي آزمون، شيوه نامه هاي بهداشتي به دقت اجرا شد افزود: چيدمان صندلي ها با رعايت فاصله 1.5 تا 1.8 متر، تب گيري در ورودي حوزه ها،جلوگيري از تجمعات داوطلبان و همراهان، در اختيار گذاشتن ماسك، ضدعفوني تمامي تجهيزات و تهويه مناسب در سالنها در 4 نوبت برگزاري آزمون رعايت شد. 

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به ضرورت تکریم خانواده‌های افراد شرکت کننده در کنکور خاطرنشان کرد: حمل و نقل داوطلبان بین حوزه‌های امتحانی با اتوبوس‌هایی که دائم ضد عفونی می‌شود، انجام شد. در زمانی که داوطلبان در حال برگزاری کنکور بودند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تورهایی برای آشنایی با محیط دانشگاه برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.

گفتني است برگزاري موفق و در خور شأن دانشگاه صنعتي اصفهان با  همكاري و همدلي 600 نفر از دانشگاهيان اعم از كاركنان، اساتيد و دانشجويان در شرايط كرونا، محقق شده است. 

گزارش تصويري

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.