کدخبر:1628/13991227

27 اسفند 1399

سه عنوان برتر انجمن هاي علمي دانشجویی دانشگاه صنعتي اصفهان در سيزدهمين جشنواره بين المللي حركت
انجمن هاي علمي دانشجویی دانشگاه صنعتي اصفهان در آيين اختتامیه سيزدهمين جشنواره بین المللی حرکت كه دوشنبه ۲۵ اسفندماه با حضور دکتر غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ميزباني دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، حائز سه مقام برتر شدند.

جشنواره بین المللی حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویان است و امسال دانشجویان ۵۱ کشور دنیا در اين جشنواره بین‌المللی شرکت کردند.

در اين رويداد بين المللي، انجمن علمي نساجي دانشگاه صنعتی اصفهان در بخش كارآفريني از بين ۹۶ اثر، مقام اول را به دست آورد. اين انجمن با ارائه طرح  تولید روپوش های بیمارستانی ضد کرونا مقام نخست از فعاليت هاي كارآفريني را کسب کرد.

 در بخش فعاليت هاي خلاقانه ۲۱۵ اثر به جشنواره ارسال شده بود كه مجموعه رصدهای آنلاین انجمن ستاره شناسی دانشگاه صنعتی اصفهان، مقام دوم از فعاليت خلاقانه را نیز در اين جشنواره به خود اختصاص داد.

 همچنين انجمن علمي عمران دانشگاه صنعتی اصفهان از بين ۸۳ اثر بخش ويژه با ارائه طرح سلسله سمینارهای مهندسی محیط زیست و مدیریت منابع آب، مقام سوم بخش ویژه را به خود اختصاص داد.

گفتني است: این جشنواره به صورت سالانه و با سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود و راهبرد اصلی آن در این دوره، تأکید بر اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی و جهت گیری فعالیت انجمن علمی نیز حول وضعیت کنونی جهان پس از شیوع ویروس کرونا است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.