کدخبر:1130/13991209

9 اسفند 1399

برپایی ستاد نکوداشت اعیاد و مناسبت ها در دانشگاه صنعتی اصفهان
ستاد نکوداشت اعیاد و مناسبت ها با هدف حفظ نشاط و پویایی جامعه دانشگاهیان در دوران کرونا، همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و ایام دهه فجر آغاز به کار نموده و تا میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برنامه های متنوعی اجرا خواهد کرد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اعلام این خبر افزود: همان گونه که همکاران گرامی دانشگاه شاهد بودند با تشکیل ستاد نکوداشت، سلسه برنامه های فرهنگی به مناسبت اعیاد ملی و مذهبی در این مدت برنامه ریزی و اجرا شده است و در اولین گام تا نیمه ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی گفت: مشکلات و مسایلی در دروان کرونا برجامعه حاکم شده که به تبع آن جامعه دانشگاهیان را نیز درگیر کرده است، که برگزاری برنامه های فرهنگی برای ایجاد نشاط و کاستن از تنش های روحی و روانی جامعه ضروری نشان می دهد.

وی افزود: طرح این موضوع در هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با حمایت و استقبال خوبی همراه بود و بخش های مختلف دانشگاه با رویکرد فرهنگی در این ستاد همکاری و مشارکت فعال داشته اند.

دبیر اجرایی ستاد نکوداشت اعیاد با اشاره به برنامه های این ستاد گفت: شروع برنامه های این ستاد از کوی کارکنان امام علی (ع) و خوابگاه های متأهلین امام جواد (ع) در دهه مبارک فجر بود و در همین ایام به مناسبت میلاد حضرت امیرالمومنین (ع)، 1500 گلدان گل به دانشگاهیان عزیز اهدا شد.

قاسمی، همچنین از برنامه مسابقه ادبستان کسا -براساس حدیث شریف کسا و دیدار و دلجویی اعضای ستاد با همکارانی که در یکسال گذشته بستگان خود را از دست داده اند یاد کرد و گفت: متأسفانه به علت شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی امکان برگزاری برنامه های جشنواره ای ستاد تاکنون مقدور نبوده است که امیدواریم بعد از عید و با بهبود شرایط کرونا و همچنین شرایط جوی بهار امکان اجرای جشن ها به صورت حضوری  فراهم گردد.

وی از جامعه دانشگاهی خواست که با ارایه پیشنهادت سازنده به این ستاد و اهداف آن کمک کنند و خاطر نشان کرد: تا پایان سال و ان شاالله در سال جدید سلسله برنامه های متنوع فرهنگی را شاهد خواهیم بود. ویژه برنامه جشن تکلیف، مسابقات و پیک های شادی برای فرزندان کارکنان همچنین تولید پادکست ها و کلیپ های فرهنگی در مناسبت های پیش رو برای دانشگاهیان عزیز از جمله این برنامه ها است.

گفتنی است: ستاد نکو داشت اعیاد و مناسبت های دانشگاه صنعتی اصفهان با مشارکت و همراهی بخش های مختلف دانشگاه همچون معاونت فرهنگی، نهاد رهبری، روابط عمومی، بسیج کارکنان و... تشکیل شده است که دانشگاهیان عزیز می توانند از برنامه های متنوع آن بهره مند شوند.

كليپ

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.