کدخبر:1630/13961128

28 بهمن 1396

با حضور ایده‌ پردازان امنیت فناوری اطلاعات:
رویداد کار و کسب نو افتا در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
رویداد کار و کسب نو افتا (Security Startup) از مجموعه رویدادهای پنجمین جشنواره‌ی ملی افتا، با حضور کارشناسان، متخصصین، استادان و فعالین اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات و جمع کثیری از علامندان، دانشجویان و ایده‌پردازان امنیت اطلاعات در سالن اجتماعات دانشکده‌ی منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان، برگزار شد.

در  رویداد کار و کسب نو افتا، ۱۱ ایده پرداز افتا که به این مرحله راه یافته بودند، فرصت ارایه و دفاع از طرح خود در برابر داوران علمی، فنی و تجاری را پیدا کرده و طرح خود را به شرکت کنندگان در برنامه معرفی نمودند.
هر یک از تیم ها ۳ دقیقه فرصت ارایه ایده و ۷ دقیقه زمان برای پرسش و پاسخ با کمیته داوری داشتند.

سخنرانی معاون تحقیق و توسعه شرکت پیام‌پرداز با موضوع "از دانشگاه تا صنعت" از دیگر بخش های جذاب این برنامه بود که به نقد چالشی پیرامون نحوه آموزش در دانشگاه و عدم ارتباط دانشگاه با صنعت پرداخت.
در حاشیه رویداد یک پنل مهارت- فرصت تعبیه شده بود که در آن شرکت‌کنندگان مهارت های خود را بر روی آن درج می نمودند و شرکت ها نیز نیازمندی های شغلی خود را در بخش دیگر منعکس می نمودند تا از این طریق زمینه همکاری های آینده شکل گیرد.

یکی از بخش‌های جذاب این رویداد، شبکه‌سازی و ارتقا تعاملات حرفه ایی شرکت کنندگان بود. در بخش پذیرایی شبکه سازی بین شرکت کنندگان و ایده پردازان، منتورها، شرکت های پیشرو افتا و.... انجام پذیرفت.

در پایان رویداد کار و کسب نو افتا ،پس از رای گیری توسط داوران، منتورها و شرکت کنندگان در رویداد، ۸ تیم جواز حضور در مرحله نهایی این جشنواره را کسب نمودند. این ۸ تیم ایده پرداز بایستی  با نمونه اولیه طرح، مدل کسب و کار و تیم کامل خود در ۸ و ۹ اسفند ماه در جشنواره ملی افتا به رقابت نهایی با یکدیگر بپردازند.

گفتنی است: جشنواره ملی افتا به همت مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان، با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران، مرکز ماهر و مشارکت شرکت های پیشرو افتا کشور به صورت سالیانه در قالب چندین رویداد در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.