کدخبر:1405/13960813

13 آبان 1396

با سخنرانی دکتر قدیری ابیانه:
اجتماع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار
دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان با اجتماع و راهپیمایی به مناسبت سیزدهم آبان، با گرامیداشت این روز، فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در این مراسم که در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، مسئولان و مدیران مختلف دانشگاه نیز در جمع دانشگاهیان حضور یافتند و نسبت به رفتار خصمانه امریکا و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران، اعلام انزجار نمودند.

دکتر قدیری ابیانه، در این مراسم با اشاره به مذاکرات برجام و تشدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: در مواجهه و مذاکره با امریکا و کشورهای اروپایی باید دقت زیادی را مد نظر قرار داد.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، با بیان اینکه امریکا با جنگ مستقیم علیه ایران به اهداف خودش نخواهد رسید، افزود: تهاجم فرهنگی، فتنه‌انگیزی و تلاش برای تجزیه ایران از جمله راهبردهای امریکا برای دستیابی به منابع انرژی ایران و از بین بردن انقلاب اسلامی است.

دکتر قدیری ابیانه، تقویت بنیه اقتصادی، علمی و نظامی را از جمله راهکارهای مقابله با آمریکا و هم‌پیمانانش عنوان کرد و گفت: لازم است در حال حاضر اقتصاد مقاومتی توسط دولت و مردم به صورت جدی دنبال شود.

در پایان این مراسم دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان با راهپیمایی به سمت مزار شهدای گمنام این دانشگاه، ضمن سردادن شعارهای ضد استکباری"مرگ بر امریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و... با شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.