کدخبر:0858/13960705

5 مهر 1396

بیست و ششمين جشنواره دانشجوي نمونه:
فراخوان ثبت نام و انتخاب دانشجویان نمونه کشور در سال 1396
دانشجویان متقاضی شرکت در بیست و ششمين جشنواره دانشجوي نمونه کشور، 15 تا 30 مهرماه فرصت دارند تا ضمن ثبت نام، نسبت به ارائه مدارک مورد نظر اقدام نمایند.

با اعلام فراخوان ثبت نام جهت انتخاب دانشجویان نمونه کشور در سال 1396، دانشجویان متقاضی در مقاطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتری از 15 الی 30 مهرماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

معدل تحصيلي، فعالیت های پژوهشي و تحقيقاتي، اقدامات فرهنگي و اجتماعي، فعاليت ها و افتخارات ورزشي وشئونات دانشجویی، از جمله مؤلفه های اعلام شده براي انتخاب دانشجويان نمونه كشوري می باشد.

دانشجویان متقاضی شرکت در این فراخوان، لازم است ضمن مطالعه آيين نامه این جشنواره و اصلاحيه آن در وب سايت معاونت دانشجويي دانشگاه به نشانیhttp://m-daneshjooei.iut.ac.ir ،نسبت به ارسال الکترونیکی مدارک خود ازطریق سامانه www.nemooneh.saorg.ir اقدام و همچنین مدارک خود را به صورت فیزیکی به معاونت دانشجويي دانشگاه تحويل نمايند.

گفتنی است: براساس اعلام دبیرخانه بیست و ششمين جشنواره دانشجوي نمونه کشور، این جشنواره بهمن ماه سال جاری با معرفی و تجلیل از دانشجویان نمونه کشور برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.