کدخبر:1453/13960517

17 مرداد 1396

در همایش تجلیل از دختران برتر استان:
درخشش دانشجويان دختر دانشگاه صنعتي اصفهان در همايش " شهر فيروزه اي با دختران توانا"
در همايش"شهر فيروزه اي با دختران توانا" که به منظورتجلیل ازدختران برتراستان اصفهان برگزارشد، دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی اصفهان، رتبه های اول و دوم را کسب کردند.

در این مراسم معاون امور بانوان اتاق بازرگانی اصفهان، به شاخص های انتخاب دختران توانا اشاره کرد و گفت: از دیدگاه اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی، کارآفرینی، فرهنگی، علمی و پژوهشی این دختران مورد ارزیابی قرارگرفته و امتیازدهی شده اند.

زهرا اخوان نسب اضافه کرد: سال گذشته ۷۰ روزمه به دبیرخانه همایش ارسال شد اما امسال این تعداد به ۱۷۰ رزومه رسیده است که از بین آن ها ۱۲ نفر از دختران انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در بین این ۱۲ نفر، یک نفر از دختران اقلیت های مذهبی و یک نفر هم از دختران معلول هستند و علاوه بر این یکی دیگر از محاسن همایش ثبت جهانی شدن آن است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۳ درصد جمعیت جهان را دختران زیر ۲۵ سال تشکیل می دهند و از این رو اغلب کشورهای پیشرفته یا در حال توسعه سعی می کنند برنامه هایی برای آن ها داشته باشند لذا ما نیز برای آن ها برنامه ریزی کردیم.

معاون امور بانوان اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: دختران توانای شهر فیروزه ای می توانند از همه تسهیلات اتاق بازرگانی مانند مشاوره در حوزه کسب و کار، اشتغال و کارآفرینی استفاده کنند.

وی تأکید کرد: دختران توانا باید خود را باور کنند تا بتوانند تصمیم های درست بگیرند و سرنوشت خود را به بهترین نحو تغییر دهند.

اخوان نسب ابراز کرد: جامعه نیز باید سعی کند دختران را تقویت کند چرا که این دختران مادران فردا هستند که می توانند نسل های آینده را تقویت کنند و با وقایع روبرو شوند.

وی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری بر روی دختران موجب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

سارا نظری- كارشناسي ارشد عمران، زهرا اصغری- كارشناسي ارشد منابع طبيعي و ساناز سادات افضلی- كارشناسي برق وكامپيوتر بعنوان دختران توانای شهر فیروزه ای تجلیل شدند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.