کدخبر:1324/13960516

16 مرداد 1396

با استقبال گسترده دانش آموزان ممتاز آزمون سراسری:
سیزدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
سیزدهمین همایش معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان، صبح امروز و با استقبال دانش آموزان دختر ممتاز آزمون سراسری در تالار شیخ بهایی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان در این همایش با تأکید بر این که کیفیت‌گرایی اصلی‌ترین شاخصه این دانشگاه محسوب می‌شود، گفت: آموزش، پژوهش و زندگی دانشجویی همواره از اولویت های اصلی دانشگاه صنعتی اصفهان بوده است.

دکتر سید مهدی ابطحی، با بیان این که کیفیت بالای آموزش، اصلی‌ترین برند دانشگاه صنعتی اصفهان محسوب می شود؛ افزود: آینده علمی یک فرد وابستگی بسیار زیادی به دوره کارشناسی او در دانشگاه دارد و دانشگاه صنعتی اصفهان نیز همواره این موضوع را به بهترین شکل ممکن ارایه می کند.

وی وضعیت دانشگاه صنعتی اصفهان در زمینه پژوهشی را ممتاز ارزیابی کرد و ادامه داد: این دانشگاه در رتبه بندی های ملی و بین‌المللی همیشه جزو دانشگاه‌های برتر کشور بوده و در حال حاضر نیز رتبه 61 برترین دانشگاه های جوان آسیا را دارا است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان، ارتباط این دانشگاه با دانشگاه های مطرح بین المللی همچون کشور سوئیس را از جمله موفقیت ها در روابط بین الملل دانست و افزود: با وجود کتابخانه ای با بیش از 180 هزار جلد کتاب و نشریه، کادر هیأت علمی مجرب و زیرساخت های آموزشی و پژوهشی مناسب؛ تمامی امکانات مورد نیاز برای یک دوران تحصیلی عالی در این دانشگاه فراهم است.

ابطحی با بیان این که دانشگاه صنعتی اصفهان نسبت به دانشجویان یک نگاه پدر و فرزندی دارد، بیان کرد: این نگاه به معنای آن است که بهترین شرایط را برای زندگی و تحصیل دانشجویان در یک شهر دانشگاهی ایجاد نماید.

وی همچنین راه اندازی مراکز و طرح هایی همچون مرکز نوآوری، کارآفرینی و تم دانش را در راستای فعالیت دانشگاه برای کمک به اشتغال دانشجویان دانست و ابراز امیدواری کرد که دانشجویان این دانشگاه فعالان خوبی در کارهای دانشگاهی و صنعتی کشور باشند.

در ادامه این همایش نیز دانش آموزان ممتاز با حضور در نشست های رشته های تخصصی  با رشته های تحصیلی، امکانات و توانمندی های آموزشی و پژوهشی، افتخارات و دستاوردها و مشاغل مرتبط با رشته های مورد علاقه خود آشنا شدند.

این همایش فردا نیز با حضور دانش آموزان پسر ممتاز آزمون سراسری برگزار خواهد شد.

گفتنی است: امسال دانشگاه صنعتی اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس خود، علاوه بر تسهیلات اعطایی سال های گذشته به داوطلبان ممتاز آزمون سراسری، به دانشجويان كارشناسي جديدالورود برخوردار از رتبه های برتر در منطقه يك (يا معادل تراز آن در ساير مناطق)، بورس تحصیلی ویژه اعطاء می نماید.

گزارش تصویری...
خبر مرتبط ( اعطای بورس ویژه تحصیلی به دانشجویان جدیدالورود به مناسبت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان)

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.