کدخبر:0951/20161204

4 فروردین 2016

در آستانه روزدانشجو:
نشست پرسش و پاسخ دانشجویان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
در آستانه فرارسیدن شانزدهم آذر وگرامیداشت روز دانشجو، نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این نشست با تبریک فرا رسیدن روز دانشجو، هدف اصلی از برگزاری این جلسه را دریافت پیشنهادات و انتقادات دانشجویان این دانشگاه در رابطه با مسائل و برنامه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: در طول سال‌های گذشته همواره سعی در برقراری ارتباط خوب و مستمر با دانشجویان داشته ایم و امروز نیز پاسخ‌گوی سؤالات گوناگون در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی خواهیم بود.

دکتر مدرس هاشمی با تأکید بر این که تلاش تمامی مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان در راستای ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل، رفاه و رشد همه‌جانبه دانشجویان در این دانشگاه بوده است، افزود: شکوفایی استعدادها، مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی، تحصیل مناسب و کسب تخصص، از جمله معیارهای اصلی برای رشد همه‌جانبه دانشجویان به شمار می رود.

در ادامه این نشست دانشجویان به بیان سؤالات خود پیرامون مسائل مختلف صنفی، آموزشی، پژوهشی و رفاهی پرداختند و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به این سؤالات پاسخ گفتند.

لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای با هزینه پایین، بازنگری در برخی قوانین آموزشی، هزینه خوابگاه‌ها، لزوم پرداخت مبالغ تشویقی مقالات پژوهشی، توجه بیشتر به تریبون‌های سیاسی، بهبود کیفیت غذا، بازنگری در پرداخت هزینه سنوات، نحوه تخصیص بودجه‌های عمرانی و دانشجویی و پژوهشی، نحوه پذیرش دانشجویان پردیس و افزایش خدمات حمل و نقل دانشجویی از جمله موارد مطرح شده توسط دانشجویان بود.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در بخش پایانی این نشست نیز به جمع بندی پرسش‌های مطرح شده پرداخت و گفت: وضعیت تغذیه دانشگاه نسبت به سال‌های گذشته ارتقای مناسبی داشته و در مرکز تربیت بدنی نیز شاهد افزایش امکانات برای دانشجویان بوده ایم.

مدرس هاشمی با اشاره به افزایش وام دانشجویان مقطع دکتری؛ کمک‌های پژوهشی دوره‌های تحصیلات تکمیلی و خرید تجهیزات آموزشی و پژوهشی جدید را از دیگر اقدامات برای تسهیل فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان عنوان کرد.

وی سیستم آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان را مناسب ارزیابی کردو افزود: خوشبختانه فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در هر جایی باعث افتخار هستند و مسئولان دانشگاه نیز نهایت تلاش خود را برای برقراری عدالت در اختصاص بودجه به تشکل‌های گوناگون دانشگاه انجام می دهند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه از اجرای طرح توانمندسازی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی اصفهان در زمینه‌های مختلف از سال آینده خبر داد و گفت: تاکنون در بسیاری از بخش‌های دانشگاه فعالیت های زیرساختی مناسبی انجام شده و روند بهبود کیفیت تغذیه و اینترنت نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است:نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با اعضای هیئت رئیسه، عصر روز گذشته در تالار شهید فتوحی این دانشگاه برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.