کدخبر:1540/13950707

7 مهر 1395

با حضور پرشور دانشجویان ورزشکار:
جشنوارة تجلیل ازدانشجویان افتخارآفرین ورزشی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
جشنوارة تقدیر ازدانشجویان قهرمان ورزشی دانشگاه صنعتی اصفهان، عصر روز گذشته در تالار شهید فتوحی این دانشگاه برگزار شد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای سلامت جسمانی و بهداشت روانی را از جمله مهم‌ترین وظایف دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این اهدف راه حل‌های گوناگونی وجود دارد که ارتقای خدمات و تجهیزات، کارگاه‌های مرکز مشاوره و ارتقای تعاملات فرهنگی میان دانشگاهیان از جمله آن ها است.

دکتر کلانتری، ورزش را عاملی تعیین‌کننده برای رسیدن به اهداف مهمی همچون ارتقاء سلامت جسمانی و بهداشت روانی دانشجویان دانست و با قدردانی از تمامی کسانی که در فعالیت‌های ورزشی همگانی، قهرمانی و تفریحی دانشگاه صنعتی اصفهان مشارکت دارند، تأکید کرد: اگر دانشجویان، به دانشگاه خود احساس تعلق داشته باشند مطمئناً در اجرای برنامه‌ها موفق تر خواهیم بود.

مدیر مرکز تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم، تعهد و انگیزه بالای دانشجویان ورزشکار را دو عامل اساسی موفقیت آن ها در میادین مختلف ورزشی عنوان کرد و گفت: در سال تحصیلی گذشته، حدود یک هزار دانشجو در مسابقات ورزشی بین دانشکده‌ای، در رشته‌هایی همچون فوتبال، فوتسال، والیبال، شنا، تنیس روی میز و  غیره شرکت کردند.

خانم منشوری، با ارائه گزارش عملکرد مرکز تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان، فعالیت‌های آموزشی و فوق برنامه را دو محور اصلی اقدامات این مرکز عنوان کرد و افزود: مسابقات همگانی، جشنواره‌های ورزشی، کلاس‌های آموزشی، اعزام به مسابقات ورزشی استانی و کشوری، فعالیت‌های فوق برنامه و میزبانی از مسابقات ورزشی منطقه‌ای از جمله فعالیت‌های این مرکز به شمار می رود.

وی اضافه کرد: دانشجویان ورزشکار دانشگاه صنعتی اصفهان با شرکت در مسابقات گوناگون ورزشی منطقه‌ای، موفق به کسب 53 سهمیه در المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور شده‌اند.

گفتنی است: در پایان این مراسم، از 335 دانشجوی ورزشکار دانشگاه صنعتی اصفهان که در مسابقات گوناگون بین دانشکده ای، منطقه ای و کشوری در رشته های تنیس روی میز، تکواندو، بدمینتون، بسکتبال، دو و میدانی، کشتی، شنا، فوتسال، بسکتبال و والیبال، موفق به کسب مدال شده بودند با اهدای لوح و کارت هدیه نقدی، تقدیر به عمل آمد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.