کدخبر:1549/13950402

2 تیر 1395

بر اساس رتبه بندی جدید مؤسسه تایمز:
دانشگاه صنعتی اصفهان در رتبه 61 آسیا و سومین دانشگاه برترایرانی
با انتشار فهرست جدید دانشگاه‌های برتر آسیا در سال 2016 توسط مؤسسه رتبه‌ بندی تایمز، دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن قرار گیری در رتبه 61 برترین دانشگاه های آسیا، بعنوان یکی ازسه دانشگاه برتر ایران معرفی شد.

مؤسسه رتبه‌ بندی تایمز بعنوان یکی از معتبرترین نظام های رتبه بندی دانشگاهی که از سال 2004 اقدام به رتبه بندی بین المللی دانشگاه ها می نماید، از سال 2013 تاکنون به صورت سالانه اقدام به رتبه بندی دانشگاه های آسیایی می نماید.

بر اساس رتبه بندی جدید سال 2016 این مؤسسه معتبر بین المللی، دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن حفظ جایگاه 61 ام خود در میان برترین دانشگاه های قاره آسیا، به همراه دانشگاه های صنعتی شریف با رتبه 52 و دانشگاه علم وصنعت ایران با رتبه 57 به عنوان یکی از سه دانشگاه برتر ایرانی این فهرست معرفی شد.

این رتبه بندی که در سال های 2013 تا 2015 اقدام به معرفی 100 دانشگاه برتر آسیا می نمود، برای نخستین بار در رتبه بندی سال 2016 خود به معرفی 200 دانشگاه برتر آسیا پرداخته است.

بر این اساس، 6 دانشگاه دیگر از جمهوری اسلامی ایران شامل دانشگاه های امیرکبیر، علوم پزشکی تهران، صنعتی خواجه نصیر، تهران و شهید بهشتی در فهرست 200 دانشگاه برتر قاره آسیا در سال 2016 قرار گرفتند.

مؤسسه معتبر رتبه بندی بین المللی تایمز که در رتبه بندی های خود 13 شاخص کاربردی در قالب 5 معیار کلی آموزش، پژوهش، استنادات، درآمد صنعتی و وجهه بین المللی را استفاده می نماید، اطلاعات رتبه بندی خود را از سه منبع تولید علم دانشگاه ها در پایگاه استنادی اسکوپوس، اطلاعات نظرسنجی شهرت از متخصصان آموزش عالی و اطلاعاتی که به صورت خود اظهاری از دانشگاه ها استعلام و گردآوری می شود بدست می آورد.

شایان ذکر است: دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن قرارگیری در میان یکصد دانشگاه ممتاز قاره آسیا این مؤسسه معتبر بین المللی طی تمامی ادوار رتبه بندی، در سال های 2013 الی 2015 به ترتیب جایگاه 95، 85 و 61 ام برترین دانشگاه های قاره آسیا را به خود اختصاص داده بود.

دیدگاه شما

واقعاً عالیست !!!

واقعاً عالیست !!!
إنشاءالله به برترین رتبه ها دست خواهیم یافت، به زودی ...

Total votes: 645

آفرین، تحصیل در این دانشگاه

آفرین، تحصیل در این دانشگاه باعث افتخار است.
در ضمن در یک رتبه بندی که توسط معاون آموزشی وزارت علوم انجام شده است، دانشگاه صنعتی اصفهان، سطح اول اعلام شده است. به لینک زیر مراجعه کنید:
http://www.msrt.ir/fa/news/Pages/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%DA%A9...

Total votes: 570

عالیییییه

عالیییییه
ما میتوانیم به رتبه ی یک جهان نیز دست یابیم کافیست ما میتوانیم را صرف کنیم

Total votes: 654

تبریک. قطعا اگر اساتید

تبریک. قطعا اگر اساتید دانشگاه صنعتی هم به اندازه دانشجویان (ارشد و دکتری) تلاش و انگیزه و پشتکار داشته باشند رتبه دانشگاه خیلی بهتر از اینها خواهد شد.

You voted 5. Total votes: 659

خسته نباشی به مدیران کار آمد

خسته نباشی به مدیران کار آمد و بلاخص اساتید برجسته که استعدادهای درخشان را به سرمنزل مقصود هدایت و برنامه ریزی می کنند

You voted 5. Total votes: 599

ای کاش کمی روابط انسانی در

ای کاش کمی روابط انسانی در این دانشگاه بهتر میشد. کسب رتبه های خوب توسط دانشگاه به دلیل زحمات اساتید و دانشجویان است که خوشبختانه ادامه هم دارد. ای کاش کسی میتوانست حداقل شرایط اجتماعی دانشگاه را کنترل کند که حداقل از این بدتر نشود.

Total votes: 621

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.