کدخبر:1057/13950221

21 ارديبهشت 1395

در آستانه روز جهانی محیط زیست:
اولین دوره اعطای جایزه محیط زیست دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان درآستانه روز جهانی محیط زیست اولین دوره اعطای جایزه محیط زیست دانشجویی ویژه دانشجویان این دانشگاه را برگزار می نماید.

براین اساس، پس از ارسال مدارک و مستندات لازم توسط دانشجویان متقاضی، با بررسی این سوابق و مستندات و انتخاب نفرات برتر، مراسم اعطای جوایز به همراه دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این روز، چهارم خردادماه در سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

پایان نامه ها و رساله های برتر دانشجویی با محوریت محیط زیست، ابداعات، اختراعات و طرح های شاخص در جهت جلوگیری از آلودگی یا تخریب محیط زیست، مطالعات و تحقیقات علمی ارزشمند و مؤثر در زمینه نجات گونه های کمیاب و در معرض خطر، انقراض گیاهان و جانوارن و یا پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست و فعالیت های گروه های دانشجویی – انجمن های علمی و ... با محوریت محیط زیست، محورهای اعطای جایزه محیط زیست به افراد برتر می باشد.

دانشجویان علاقه مند تا 25اردیبهشت ماه فرصت خواهند داشت تا مستندات مربوطه شامل خلاصه فعالیت های انجام شده،مدارک، عکس ها، نقشه ها و یا سایر اسنادی که در راستای این نوع فعالیت ها است را به دفتر گروه محیط زیست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.