کدخبر:1507/13941201

1 اسفند 1394

با برگزاری مراسم اختتامیه:
اعلام نفرات برتر سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی پارچه و پوشاک+گزارش تصويري
مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی مهندسی و هنری پارچه و پوشاک با معرفی تیم های برتر این رقابت ها در سه بخش، برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که 11 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه های مختلف کشور داوری بخش های هنری و علمی – فنی رقابت ها را بر عهده داشتند، طرح های ارایه شده، توسط 15 داور از صنایع مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

در بخش اول مسابقات با عنوان "طراحی پارچه، رنگ همانندی، طراحی لباس، برش و دوخت"، با توجه به نظر هیأت داوران، هیچ یک از تیم های شرکت کننده موفق به کسب رتبه نخست نشدند.

در این بخش تیم دانشجویی متشکل از كامران زريني، سيد محسن حسيني و فاطمه تقي پور از دانشگاه صنعتی اصفهان به همراه سيده ارمغان نقوي از دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان دوم و تیم متشکل از زهره درخشاني، زهرا محمدي و حسن محمدي از دانشگاه صنعتی اصفهان به همراه سحر كلاني از دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش دوم مسابقات با عنوان "طراحی لباس، برش و دوخت" تیم دانشجویی دانشگاه الزهرا متشکل از خانم ها زينب صنعت كاران و الهه رضايي عنوان نخست، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد متشکل از خانم ها زينب سلحشوري، الهه اسدي اسدآبادي، الهه مظاهري و فلورا يعقوبي عنوان دوم و دیگر تیم دانشجویی این دانشگاه متشکل از خانم ها نيلوفر صفايي، شهرزاد جهاني، شكوفه كدخدايي و رضا زارعي عنوان سوم را کسب کردند.

در بخش سوم مسابقات ملی دانشجویی طراحی مهندسی و هنری پارچه و پوشاک با عنوان "مسابقات طراحی پارچه" دانشجویان دانشگاه الزهرا خانم ها نگين فرامرزي، مريم آشتيان و مهسا رحيمي نيا به ترتیب عنوان های اول تا سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

همچنین در این آئین از حامیان صنعتی این رقابت ها و نیز کمیته داوران با اهداء تندیس یادبود مسابقات تقدیر به عمل آمد.

سومین دوره مسابقات ملی دانشجویی طراحی مهندسی و هنری پارچه و پوشاک به همت دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

گزارش ویدئویی

گزارش تصويري

گزارش تلويزيوني

خبر مرتبط (آغازمسابقات ملی دانشجویی طراحی پارچه و پوشاک دردانشگاه صنعتی اصفهان)

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.