کدخبر:1450/941023

23 دی 1394

اعزام 185زوج دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان به سفر زیارتی مشهد مقدس
با مشارکت دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاه صنعتی اصفهان:
اعزام 185زوج دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان به سفر زیارتی مشهد مقدس
همزمان با نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی، 185 زوج دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان جشن آغاز زندگی مشترک خود را در جوار حرم مطهر امام رضا(علیه السلام)برگزار خواهند نمود.

در این طرح بزرگ فرهنگی که توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و باعنوان طرح "همسفر تا بهشت" برگزار می شود، امسال 185 زوج دانشجو از امکانات رایگان اقامتی و نیز برنامه های فرهنگی و آموزشی تدارک دیده شده توسط این نهاد بهره مند خواهند شد.

با اهتمام دانشگاه صنعتی اصفهان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، در طرح همسفر تا بهشت امسال یکصد زوج دانشجو ضمن بهره مندی از این امکانات، از خدمات ایاب و ذهاب رایگان در قالب هدیه این دانشگاه نیز استفاده خواهند کرد.

این دانشجویان از 28 دی ماه تا 4 بهمن ماه، در قالب دو کاروان از دانشگاه صنعتی اصفهان برای زیارت حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) سفر خواهند نمود تا در کنار دیگر زوج های دانشجوی سراسر کشور، جشن آغاز زندگی مشترک خود را در جوار حرم مطهر امام رضا (علیه السلام)، برگزار نمایند.

گفتنی است: مراسم بدرقه همسفران تا بهشت،با حضور مسئولین دانشگاه صنعتی اصفهان، روزهای 28 دی و 1 بهمن ماه از ساعت 13، همراه با تجدید میثاق با شهدای گمنام در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.