کدخبر:1507/941009

9 دی 1394

کسب عناوین برتر مسابقات برنامه نویسی ACM2015 غرب آسیا توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان
در هفدهمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی acm:
کسب عناوین برتر مسابقات برنامه نویسی ACM2015 غرب آسیا توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان
در مسابقات ACM2015 غرب آسیا، دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان موفق به کسب دو عنوان سوم و پنجمی این رقابت ها شدند.

در این دوره از رقابت ها تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از آقایان امین دارابی، شهاب کریمی، کیوان مظاهری و سپهربیات مقام پنجم مسابقات ACM منطقه غرب آسیا (ACM/ICPC Asia Region 2015) را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش مسابقات چالشی (ACM(ICPC) Challenge 2015)، دیگر تیم دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از ساناز جولازاده، ایمان ایران‌دوست، علیرضا نوروزی، سروش وحیدی به سرپرستی دکتر نادر کریمی عضو هیأت علمی دانشکده برق و کامپیوتر این دانشگاه عنوان سوم را کسب کرد.

گفتنی است: مسابقات  ACM معتبرترین مسابقه‌ای است که در زمینه برنامه‌نویسی در سطح جهان برگزار می‌شود و هر سال دانشگاه‌های معتبر دنیا، تیم های منتخب خود را به این مسابقات اعزام می کنند.

تیم های منتخب ایران نیز از بین دانشگاه‌های کشور براساس مسابقه‌ای که هرسال توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، انتخاب می‌شوند.

در این دوره از رقابت ها که با هدف انتخاب نماینده ایران برای شرکت در مسابقه نهایی و ترغیب دانشجویان کشور به افزایش قابلیت‌ها در تحلیل و حل مسائل برنامه‌نویسی در چهارچوب کار گروهی برگزار شد، 78 تیم از 46 دانشگاه کشور حضور داشته‌اند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.