کدخبر:1143/931027

26 دی 1393

نشست هیأت رئیسه و جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
با حضور رئیس و معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه:
نشست هیأت رئیسه و جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
نشست رئیس و معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان با اعضای هیأت علمی جوان و جدیدالاستخدام این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست صمیمانه که 50 عضو هیأت علمی استخدامی در سال های 91 تا 93 دانشگاه صنعتی اصفهان حضور داشتند، شرکت کنندگان به تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که نیروی انسانی مهمترین سرمایه دانشگاه محسوب می شود گفت: اعضای هیأت علمی جوان دانشگاه نسلی پرانرژی و دارای دانشی به روز است که عصاره علم و فرهنگ جامعه در آن ها متبلور شده است.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی با تأکید بر لزوم تقویت فرهنگ گفتگو در مجامع فرهیخته علمی، فرهنگی و سیاسی، دانشگاه ها را منشأ اصلی گسترش این فرهنگ دانست و افزود: هدف از برگزاری این نشست فراهم نمودن شرایطی مناسب برای گفتگوی دوطرفه اعضای هیأت علمی جوان و مسئولین دانشگاه است تا مسائل، ایده ها و پیشنهادات جدید برای ارتقاء در زمینه های مختلف طرح و مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت دانشگاه ها درتولید علم و رفع مشکلات جامعه، تغییر نگرش آموزش عالی کشور در دهه اخیر از آموزش محوری به ورود در حوزه فناوری و تولید محصولات با فناوری بالا و نیز ارتباط با صنعت و تأسیس شرکت های دانش بنیان را موجب سنگین تر شدن مسئولیت اعضای هیأت علمی دانشگاه ها دانست.

مدرس هاشمی با تأکید بر نقش سازنده فرهنگی و اجتماعی اعضای هیأت علمی در ارتباط با دانشجویان، توانایی و همت ایشان را دو عامل مهم برای ارتقای دانشگاه صنعتی اصفهان در زمینه های گوناگون علمی، پژوهشی و فرهنگی و دستیابی به اهداف مشخص شده بیان کرد.

در ادامه اعضای هیأت علمی حاضر در این نشست به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود درباره مسایل مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان پرداختند.

بازنگری در برخی آیین نامه های آموزشی و پژوهشی، بروز رسانی و بازنگری در برخی سرفصل های درسی، اختصاص فضای پژوهشی مناسب برای اعضای هیأت علمی جوان، پویا کردن سیستم جذب دانشجویان و استعدادیابی دانشجویان در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی، انعطاف پذیری بیش از پیش در برخی قوانین آموزشی و پژوهشی از جمله پیشنهادات و درخواست های مطرح شده در این نشست بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.