کدخبر:1044/930929

29 آذر 1393

غرفه دانشگاه صنعتی اصفهان، غرفه برترپانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش وفناوری کشور
روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان:
غرفه دانشگاه صنعتی اصفهان، غرفه برترپانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش وفناوری کشور
با معرفی 12 غرفه برتر پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور در حوزه دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، فن بازار و دستگاه های اجرایی، دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان برتر را به خود اختصاص داد.

در روز پایانی این نمایشگاه، در بخش دانشگاهی، غرفه دانشگاه صنعتی اصفهان به همراه دانشگاه آزاد قزوین، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه عالی دفاع ملی و پژوهشگاه مهندسی ژنتیک و زیست فناوری بعنوان غرفه های برتر این دوره از نمایشگاه معرفی شدند.

در حوزه دستگاه های اجرایی نیز، غرفه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی عناوین برتر این نمایشگاه را کسب کردند.

همچنین در بخش فن بازار، پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران، پارک علمی و فناوری دانشگاه قزوین و خراسان به عنوان غرفه های برتر معرفی شدند.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان امسال با جمع آوری و ساماندهی تنها گوشه ای از توانمندی های ارزشمند پژوهشگران و فناوران برجسته این دانشگاه و با بهره گیری از خلاقیت های گرافیکی در معرفی دستاوردها و توانمندی ها، استفاده از سازه های نوین غرفه آرایی و اطلاع رسانی گسترده در سطح ملی، غرفه ای به مساحت 82 متر مربع در پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور را در معرض عموم به نمایش گذاشت.

دو دستگاه ارزشمند علمی و صنعتی در حوزه مهندسی مکانیک، سه محصول مهم و راهبردی در رشته مهندسی کشاورزی، دو دستگاه ارزشمند فناورانه در حوزه برق و الکترونیک و رادار، پنج دستگاه ارزشمند و بدیع آزمایشگاهی و صنعتی در رشته های شیمی و فیزیک، نه محصول ارزشمند در گروه بيوتكنولوژي صنعتي و یک طرح ملی در حوزه امنیت شبکه و فضای تبادل اطلاعات، از جمله محصولات و دستاوردهای علمی و صنعتی ارائه شده توسط دانشگاه صنعتی اصفهان در این نمایشگاه بود.

همچنین دانشگاه صنعتی اصفهان که در شش طرح کلان ملی در حوزه پژوهش و فناوری کشور بعنوان محور اصلی و یا همکار در اجرای پروژه است، توانمندی های منحصربه فرد خود در خصوص دستاوردهای حاصل در بخش الکترونیک هوانوردی(اویونیک) طرح کلان ملی طراحی و ساخت هواپیمای جت مسافربری 150 نفره، طرح کلان ملی جامع ترین شبکه پایش و پیش بینی دریایی کشور، طرح کلان ابررایانه ملی شیخ بهایی، طرح کلان ملی بومی سازی فناوری های کلیدی زیر سطحی، طراحي نخستين بالگرد ملي ايران و طراحي و ساخت نخستین رادار متحرك برد بلند باند VHF را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت.

گفتنی است: پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور بعنوان بزرگ ترین رویداد عرصه تحقیقات و پژوهش کشور، 23 الی 26 آذرماه با حضور دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، پژوهشکده های بزرگ دانش های بنیادین، معاونت های پژوهشی وزارتخانه ها، سازمان های دولتی و خصوصی و معاونت پژوهشی نهادهای علمی و پژوهشی کشور در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

گزارش تلویزیونی مرتبط...

گزارش ویدئویی مرتبط...

گزارش تصویری مرتبط...

برنامه تلویزیونی مرتبط(بخش اول)...

برنامه تلویزیونی مرتبط(بخش دوم)...

خبر مرتبط 1

خبر مرتبط 2

دیدگاه شما

مسعود

اهیمت نمایش تلاش های پژوهشگران دانشگاه موضوعی است که باید بیشتر مورد توجه باشد
تشکر از زحمت کشان برگزاری این نمایشگاه

You voted 4. Total votes: 446

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.