کدخبر:1529/910716

16 مهر 1391

راه‌اندازي همزمان  نیروگاه های بیست كيلو وات خورشيدي در 17 دانشگاه کشور
با حضور معاون علمی وفناوری ریاست جمهوری در یک ارتباط تصویری:
راه‌اندازي همزمان نیروگاه های بیست كيلو وات خورشيدي در 17 دانشگاه کشور
با حضوردكتر نسرين سلطانخواه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در یک ارتباط ویدئویی وبطور همزمان صبح امروز نیروگاه های بیست كيلو وات خورشيدي 17 دانشگاه کشور افتتاح شد.

در دانشگاه صنعتی اصفهان نیروگاه 20 کیلووات خورشیدی فتوولتائیک این دانشگاه با حضور فضل الله کفیل فرماندار اصفهان در یک ارتباط تصویری با تهران و با دستور معاون علمی وفناوری ریاست جمهوری بطور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

دانشگاه صنعتی اصفهان به جهت بهره گیری از توان تخصصی محققان خود در آنالیز، طراحی، نصب و اجرا، این نیروگاه خورشیدی را پیش از سایر دانشگاه های کشور ودر اسفندماه سال گذشته به مرحله بهره برداری رسانده بود.
 این نیروگاه ها با هدف ترويج استفاده از پانل‌هاي فتوولتائيك براي توليد انرژي برق از خورشيد دركشور ونیز آشنایی دانشجویان و انجام پروژه های تحقیقاتی در این زمینه با حمایت مالی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری طراحی وساخته شده است.

همچنین اين نيروگاه‌ ها برق توليدي را به شبكه برق منتقل كرده وسبب صرفه‌جويي در مصرف برق دانشگاه‌ها از شبكه سراسري خواهند شد.

گزارش خبری تلویزیونی...

اخبار مرتبط:

طراحی و ساخت نیروگاه برق 20 کیلوواتی خورشیدی در دانشگاه صنعتی اصفهان

بهره برداری از 7 طرح پژوهشی و عمرانی دردانشگاه صنعتی اصفهان

دیدگاه شما

افتخار

این هم نمونه دیگری  از افتخارات  دانشگاه صنعتی اصفهان در عرصه علم و فناوری. بدینوسیله از نیروهای جوان دانشگاه که در راه اندازی و طراحی این پروژه بار دیگر توان علمی و پژوهشی دانشگاه را در سطح کشور مطرح کردند تشکر کرده و آرزوی موفقیت بیشتر آنها را آرزومندم.

You voted 4. Total votes: 449

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.