کدخبر:1610/921001

1 دی 1392

دو استاد دانشگاه صنعتی اصفهان در میان فهرست اساتید دارای پراستناد ترین مقالات ISI
براساس گزارش جدید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC):
دو استاد دانشگاه صنعتی اصفهان در میان فهرست اساتید دارای پراستناد ترین مقالات ISI
بر اساس گزارش امروز یکم دی ماه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، آقایان دکتر علی اصغر انصافی و دکتر عبدالرضا حاجی پور دواستاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، در میان فهرست اساتید ایرانی دارای پراستناد ترین مقالات ISI قرار گرفتند.

درگزارش امروز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دکتر علی اصغر انصافی استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه 11 پژوهشگران پر استناد ايرانی ISI را به خود اختصاص داده است.

همچنین در این گزارش، دکتر عبدالرضا حاجی پور دیگر استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یکی از پژوهشگران پر افتخار و پراستناد ایرانی در ISI معرفی شده است.

براساس اعلام این پایگاه، استناد، نماد کيفيت است و استناد به دانشمندان و پژوهشگران بخش مهمی از فرايند تحقيق و ارزش و اعتبار نويسنده به حساب می آيد و تحليل استنادی در پايگاه هايی که به همين منظور تأسيس شده است از اصول اساسی سنجش عملکرد پژوهشگران قلمداد می شود.

این گزارش می افزاید: پايگاه ISI يکی از نظام هاي استنادی معتبر بين المللی است و ثبت و نمايه سازی مقالات علمی در اين پايگاه و مطالعه تعداد استنادهای دريافت شده توسط پژوهشگران برتر حايز اهميت فراوان است. در حالی که چندين ده هزار عضو هيأت علمی در دانشگاه ها و پژوهشگاه های جمهوری اسلامی ايران به تدريس و تحقيق مشغول می باشند، نقش پژوهشگران پر استناد از همه برجسته تر است.

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در این گزارش تأکید می نماید: روش استناد دهی به منابع و مراجع به دقت نظر احتیاج دارد و استناد ها بر حسب موضوع و تناسب هم باید شامل مواد و منابع نوشته شده در داخل و هم شامل منابعی باشد که در خارج از کشور چاپ و منتشر می شود.

همچنین در ادامه این گزارش آمده است: عدم توجه به منابع داخلی نادیده انگاشتن حقوق معنوی استادان و پژوهشگرانی است که در تولید علم پیشگام می باشند چنانچه این مسأله که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است رعایت شود، نتیجه به معرفی بیشتر دانشمندان ایران در عرصه های بین المللی منجر خواهد شد و این آن چیزی است که ایران برای حضور در عرصه های بین المللی نیاز دارد.

شایان ذکر است: دکتر علی اصغر انصافی و دکتر عبدالرضا حاجی پور پیش از این نیز موفق به کسب چندین افتخار ارزشمند داخلی و بین المللی در عرصه های مختلف پژوهش وفناوری شده اند.

دیدگاه شما

تقدیروتشکر

باسلام واحترام ،باعث افتخاراست که این دواستاد بزرگوار بیشترین مقالات مورداستناد رادردISIداشته اند وازتجربیات کرانقدراین بزرگواران دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان استفاده می نمایند.

باتشکر
زمانی

You voted 2. Total votes: 584

باعث افتخار و شادی است. با

باعث افتخار و شادی است. با امید به خدا با همکاری هم کمک کنیم این پیشرفتها بیشتر و بیشتر بشه تا دانشگاه صنعتی اصفهان به جایگاه بالاتر از این که هست صعود کنه.

You voted 3. Total votes: 550

به خودم افتخار میکنم که

به خودم افتخار میکنم که دانشجوی دانشگاه صنعتی و دانشکده شیمی هستم. وافتخار شاگردی دکتر انصافی رو داشتم.

You voted 4. Total votes: 541

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.