کدخبر:1750/901025

25 دی 1390

با هدف تجديد روحيه و نشاط معنوي دانشجويان:
حضور گسترده دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان در اردوهاي مشهد مقدس
همزمان با پايان نيمسال نخست تحصيلي 91-90 جمع کثيري از دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان به اردوهاي فرهنگي زيارتي مشهد مقدس اعزام شدند.  

 آن هنگام که آئينه دل در پس غبار روزمرگي صفاي خويش از کف مي دهد و آن گاه که جان هاي تشنه در عطش حضور در حريم امام عشق بي تاب انتظار مي گردد، اين زيارت امام رئوف است که سينه مالامال از عشق هر شيفته و ارادتمند اين آستان را به خود مي خواند.
 

حضور و زيارت در آستان کبريايي امامان عشق مأواي هر دم دانشگاهياني است که طريق و مسلک خويش را حرکت در مسير اولياي الهي نهاده اند.
 

زيارت نماد بيعت ماندگار، پيمان استوار و نيروبخش انديشه هاي جاودانه است و اکنون در پايان نيمسال نخست تحصيلي يک بار ديگر دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان عازم ميقات يار شدند.
 

در اين سفرها که با حضور بيش از هشتصد نفر از دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود، مشتاقان حريم ملکوتي امام رضا عليه السلام در قالب کاروان هايي از بسيج دانشجويي، جامعه اسلامي دانشجويان، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري، تشکل آرمان و شوراي مسجد دانشگاه عازم اين سفر روحاني مي شوند.

 

همچنين بيش از صد تن از همياران طرح فرهنگي آموزشي رفعت در قالب يک اردوي فرهنگي زيارتي عازم مشهد مقدس خواهند شد.

 

 بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته، برگزاري کلاس هاي آموزشي، حضور در جلسات سخنراني، بازديد از اماکن فرهنگي زيارتي و برگزاري نشست هاي فرهنگي، سياسي از جمله برنامه هاي جنبي اين اردوها خواهد بود.
 

پيش از اين نيز معاون فرهنگي اجتماعي دانشگاه صنعتي اصفهان از برگزاري اردوهاي فرهنگي سياحتي و زيارتي با هدف تجديد روحيه و افزايش نشاط، خودباوري و تعالي دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان خبر داده بود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.