کدخبر:1507/930312

12 خرداد 1393

جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان سال تحصیلی 92-91 دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد+ ویدئوکلیپ
در آئینی باشکوه:
جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان سال تحصیلی 92-91 دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد+ ویدئوکلیپ
با حضور دانش آموخته گان سال تحصیلی 92-91 دانشگاه صنعتی اصفهان جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان این سال تحصیلی برگزار شد.

در این مراسم که عصر روز گذشته و با حضور پرشور دانش آموختگان سال گذشته دانشگاه صنعتی اصفهان و خانواده آنان برگزار شد از 125 دانش آموخته برتر دانشگاه صنعتی اصفهان با اعطای لوح سپاس و هدایای نقدی و غیرنقدی تجلیل بعمل آمد.

یازده دانش آموخته صاحب رساله ها وپایان نامه های برتر، 113دانش آموخته ممتاز دانشکده های 13 گانه این دانشگاه و برترین دانش آموخته ممتاز مقطع کارشناسی در میان کلیه دانشکده های دانشگاه صنعتی اصفهان، فارغ التحصیلانی بودند که در این آئین مورد تجلیل قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با تبریک ایام پر برکت میلاد امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس (علیهم السلام)، حضور مؤثر دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان در عرصه های علمی و صنعتی داخل و خارج از کشور را مایه افتخار و مباهات این دانشگاه دانست و گفت: فعالیت دانش آموختگان خوب و شایسته یکی از مهمترین دستاوردهای دانشگاه صنعتی اصفهان است.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی هدف از برگزاری این جشن را تجلیل از تلاش های بیش از 2500 تن از دانش آموختگان سال تحصیلی 92-91 عنوان کرد و افزود: نام دانشگاه صنعتی اصفهان شایسته آن است که همه ما برای حفظ و ارتقای این اعتبار تمام توان خود را به کار بگیریم.

وی با اشاره به حضور دانشگاه صنعتی اصفهان در رتبه بندی های شاخص دنیا، قرار گرفتن این دانشگاه در میان یکصد دانشگاه برتر جوان جهان را یکی دیگر از این افتخارات عنوان کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر این که تحصیل در این دانشگاه ظرفیت های زیادی را برای دانشجویان فراهم کرده است افزود: دانشجویان باید با انتقال نقاط ضعف به مسئولین دانشگاه از همه راه های ممکن جهت ارتقای رتبه و اعتبار این دانشگاه استفاده کنند و به همین منظور انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان این امکان ارتباطی را برای دانش آموختگان فراهم کرده است.

مدرس هاشمی اضافه کرد: پایبندی به اصول اخلاق علمی و اندیشیدن دو موضوع بسیار مهم برای ادامه حرکت دانشگاهیان در مسیر پیشرفت علمی کشور است.

در این مراسم رئیس سابق و استاد پیشکسوت دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در سخنانی با ارائه نتایجی آماری به بررسی نقادانه آموزش عالی کشور و رابطه آن با اشتغال دانش آموختگان پرداخت.

دکتر علی آهون منش با اشاره به عدم توازن میان پذیرش دانشجو و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی، بر توجه به رشد مراکز پژوهشی به جای مراکز آموزشی و تجاری سازی پژوهش تأکید کرد.

استاد پیشکسوت دانشگاه صنعتی اصفهان به دانش آموخته گان این دانشگاه توصیه کرد تا ضمن ایجاد یک اتحادیه رسمی و به ثبت رسیده از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی اصفهان از فرصت حضور در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و استفاده از تجربیات مدیران دانشگاهی در جهت بهره گیری از دانش های نوین استفاده نمایند.

قرائت سوگند نامه دانش آموختگی توسط کلیه دانش آموختگان حاضر در مراسم، پخش کلیپ دانش آموختگي تهیه شده در روابط عمومی دانشگاه، شعرخوانی رضا احسان پور هنرمند طنز پرداز برجسته کشور و دانش آموخته رشته مهندسي شيمي دانشگاه صنعتي اصفهان و اجرای موسیقی سنتی از دیگر بخش های این مراسم بود.

همچنین در این آئین وطی مراسمی ویژه از خانواده شهيد ابوالقاسم حجتي دانشجوي مهندسی عمران دانشگاه صنعتي اصفهان که در دوران دفاع مقدس و در عملیات والفجر8 به فیض عظیم شهادت نائل شد تجلیل بعمل آمد.

ویدئو کلیپ...

گزارش تصویری...

گزارش تلویزیونی...

دیدگاه شما

سپاس

خیلی خوب بود. خیلی خوش گذشت. حیف که دیگه بهترین دوران زندگیمون برنخواهد گشت... با سپاس از همه برگزارکنندگان این جشن.
ورودی 88 مکانیک

Total votes: 653

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.