کدخبر:1612/910723

23 مهر 1391

برنامه های فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استقبال از  دانشجویان جدیدالورود
همزمان با روزهای نخست سال تحصیلی جدید:
برنامه های فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استقبال از دانشجویان جدیدالورود
همزمان با آغازین روزهای سال جدید تحصیلی مسئول، معاون وجمعی از پرسنل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان به دیدار دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه رفتند.

در این دیدارها که از 15 مهرماه آغاز شده وتا 26 همین ماه ادامه خواهد یافت، حجت الاسلام والمسلمین حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان و حجت الاسلام والمسلمین صفوی معاون این نهاد با حضور در اتاق های خوابگاه 12 الغدیر با دانشجویان جدید الورود این دانشگاه دیدارکردند.

همچنین نظیر چنین دیدارهایی با حضور مسئولین، مبلغین، مشاورین و کارشناسان فرهنگی واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان در اتاق های دانشجویان دختر جدیدالورود این دانشگاه برگزار شد.

اعطای بسته های فرهنگی، یک جلد قرآن کریم و... به دانشجویان جدیدالورود از دیگر اقدامات صورت گرفته در این دیدارهای صمیمانه بود.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان تا 26 مهرماه نیز به دانشجویان جدیدالورود غیرخوابگاهی هدایای فرهنگی اعطاء خواهد کرد.

گفتنی است مسئولین این نهاد در یک سنت حسنه همه ساله و مقارن با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در جمع صمیمی دانشجویان جدیدالورود ضمن گرامیداشت حضور آنان در این دانشگاه با اعطاء هدایای فرهنگی از مقام ارزشمند دانشجو تجلیل می‌نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.