کدخبر:1245/901010

10 دی 1390

همزمان با برگزاري جشنواره پژوهش وفناوري:
از پژوهشگران وفناوران برتر دانشگاه صنعتي اصفهان تجليل شد
جشنواره تجليل از پژوهشگران وفناوران برتر دانشگاه صنعتي اصفهان با تجليل از 54 چهره شاخص اين عرصه به پايان رسيد.  

در اين مراسم رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان به اقدامات صورت گرفته در بخش هاي مختلف اين دانشگاه اشاره كرد وافزود: گسترش وتقويت نظم در ابعاد گوناگون از اولين اقداماتي است كه ضمن كاهش پراكندگي در برخي زمينه ها، بهره وري بيشتر را در پي داشته است.
 
 
دكتر همداني گلشن تقويت ساختار هاي موجود وايجاد ساختارهاي جديد بر مبناي نيازهاي اساسي دانشگاه را از ديگر اقدامات صورت گرفته طي مدت اخير برشمرد وگفت: در بخش پژوهش وفناوري شوراي علمي تشكيل شده وارتباط خوبي با صنعت برقرارشده است.
 
وي افزود: در حوزه هاي جديد پژوهشي، پژوهشکده هوا خورشید دانشگاه صنعتي اصفهان، به عنوان يك پژوهشكده جديد در بعد انرژي هاي نو هم اكنون در حال احداث است وپژهشکده زیست فناوری و مهندسی زیستی نیز فعالیت های خوبی را آغاز نموده است.
 
وي ارتباط اعضاي هيأت علمي دانشگاه با صنعت را بسيار كمتر از ظرفيت عظيم و توانمدي اين نيروها ارزيابي  وتصريح كرد: با ايجاد بستر هاي لازم ، زمينه بهره مندي از ظرفيّت وتوان استادان اين دانشگاه در دانشگاه وصنعت فراهم خواهد شد.
 
در پايان اين مراسم از 54 پژوهشگر برتر عرصه علم و فناوری از دانشکده ها و پژوهشكد ه هاي دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوهشگران برتر استان، پژوهشگران برتر کشور، منتخبین عرصه فناوری و ارتباط با صنعت، منتخبین عرصه چاپ مقالات علمی پژوهشی،منتخبین عرصه تألیف و ترجمه کتاب و منتخبین عرصه کسب افتخارات علمی و پژوهشی با اهدای لوح تقدیر، تندیس یادبود و هدیه تقدیر بعمل آمد.
 
اسامي پژوهشگران وفناوران برتر دانشگاه صنعتي اصفهان

 
گزارش تصویری...

دیدگاه شما

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.