کدخبر:1917/900929

29 آذر 1390

همزمان با سالروز تدفين سه شهيد گمنام در دانشگاه صنعتي اصفهان
گراميداشت ياد وخاطره شهداء در دانشگاه صنعتي اصفهان
همزمان با سالروز تدفين سه شهيد گمنام در دانشگاه صنعتي اصفهان، دانشجويان،استادان وكاركنان اين دانشگاه با حضور در كنار مزار اين شهيدان گمنام، ياد ونام شهداي گلگون كفن انقلاب اسلامي وجنگ تحميلي را گرامي داشتند.

در اين مراسم كه پس از اقامه نماز جماعت ظهر وعصر برگزار شد، آقاي احمديان از اعضاء‌ گروه تفحص شهداء وجانباز جنگ تحميلي در سخناني ضمن گراميداشت ياد وخاطره شهداي جنگ تحميلي، حال وهوايي معنوي به مراسم بخشيد.
 
 
رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي اصفهان نيز در بخشي از اين مراسم گفت: روايات متعددي در مورد شهداء وجود داردكه برخي از آنها بسيار عجيب است از جمله اين که در روز قيامت که همه ي انسان ها به دنبال سايه بان مي گردند، شهيد مي تواند از هفتاد نفر از بستگان وآشنايان خود دستگيري نمايد.
 
حجت الاسلام والمسلمين حيدري با اشاره به ويژگي هاي متعدد شهيدان در آيات و روايات افزود: کسي که در روز قيامت بتواند ديگران را دستگيري کند، مطمئناً از جايگاه والايي برخوردار است و همه ي ما اگر درخواست و حاجتي هم داشته باشيم قطعاً شهداء مي توانند واسطه خير شوند و اين توانمندي و اجازه براي ايشان وجود خواهد داشت.
 
در پايان اين مراسم دانشگاهيان دانشگاه صنعتي اصفهان ضمن غبارروبي و اهداء گل به مزار سه شهيد گمنام خفته در اين دانشگاه، ياد وخاطره ي شهداي انقلاب اسلامي وجنگ تحميلي به ويژه 144 شهيد دانشگاه صنعتي اصفهان را گرامي داشتند.

دیدگاه شما

یک حرکت جالب

یاد و خاطره شهداست که ما کار می کنیم و ادامه فعالیت می دهیم و این حرکت خیلی عالی است.

You voted 2. Total votes: 406

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.