کدخبر:0924/910717

17 مهر 1391

حضور مؤثر دانشگاه صنعتي اصفهان در پنجمین نمايشگاه فناوری نانو
همزمان با پنجمین جشنواره و نمايشگاه فناوري نانو (IranNano 2012):
حضور مؤثر دانشگاه صنعتي اصفهان در پنجمین نمايشگاه فناوری نانو
همزمان با پنجمین جشنواره و نمايشگاه فناوري نانو (IranNano 2012)، توانمندي­ها ودستاوردهاي پژوهشگران دانشگاه صنعتي اصفهان در زمينه­ نانو فناوري و در بخش های مختلف علوم و مهندسی به نمایش گذاشته شد.

در این جشنواره که بیش از 80 شرکت دانش بنیان، 23 دانشگاه و پژوهشگاه، 11 آزمایشگاه، 17 انجمن علمی دانشجویی و 11 پارک علم و فناوری و مرکز رشد حضور داشتند، محققین و علاقمندان به نانوفناوری با حضور در غرفه پژوهشكده نانو فناوري و مواد پيشرفته دانشگاه صنعتی اصفهان، از نزدیک با توانمندي­ها و دستاوردهاي این دانشگاه در زمینه نانو آشنا شدند.

در اين نمایشگاه برخي از دستاوردهاي محققين دانشگاه صنعتي اصفهان در زمينه­ توليد و استفاده از نانو ذرات از دانشكده‌هاي مهندسي مواد، شيمي، مكانيك، نساجي، كشاورزي، مهندسی شيمي، فيزيك و قطب نانو در محیط زیست دانشگاه در قالب 60 مقاله ISI ، 10 پوستر پژوهشی و نمونه محصولات به نمايش گذاشته شد.

از جمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه می­توان به نانو کامپوزیت پلی اتیلن با نفوذ پذیری کم در برابر گاز، نانوسنسورهای مختلف و نانوذرات مگنتایت جهت کاربرد در دارورسانی هدفمند اشاره نمود.

گفتنی است جشنواره فناوری نانو که همه ساله با هدف شناخت پتانسیل های تحقیقاتی و صنعتی، تقویت همکاری بین صنعت و دانشگاه، نفوذ فناوری های توسعه یافته در صنایع موجود، ارتقاء دانش عمومی در حوزه فناوری نانو و زمینه سازی برای حضور شرکت های نانو در بازارهای بین المللی برگزار می شود سيزدهم تا هفدهم مهرماه جاري در محل دائمی نمايشگاه­هاي بين المللي تهران برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.