کدخبر:1306/20241005

14 مهر 1403

با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان و مرکز نوآوری فولاد مبارکه:
هسته‌های پژوهشی فناوری در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد
هم‌زمان با نشست معاونین و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه شش کشور، هسته‌های پژوهشی فناوری در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان در این رویداد، رشد و ارتقای فرهنگ دانشگاه و احساس نشاط واقعی در دانشگاهیان را مأموریت دانشگاه عنوان کرد و گفت: ارتقای هویت اجتماعی دانشگاهیان، افزایش سرمایه اجتماعی، بسترسازی توسعه مهارت‌های تحصیلی و شغلی و کارآفرینی دانشگاهیان، ارتقای سطح کیفیت و مهارت‌های زندگی و همچنین ارتقای فرهنگ عمومی و مناسبات اجتماعی از جمله اهداف کلان در دانشگاه‌هاست.

دکتر الهام محمودزاده با تأکید بر این که دانشگاه باید بستری برای رشد دانشجویان در جنبه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی بنا به تمایل دانشجویان باشد، افزود: در وضعیت موجود با ارائه بستر سالم به دانشجویان نیازمند ارتقای روحیه امید و انگیزه در ایشان هستیم.

وی در ادامه راه‌اندازی هسته‌های پژوهشی و فناور با تعامل و همکاری مرکز نوآوری فولاد مبارکه را گامی مؤثر در این زمینه دانست و گفت: با تشکیل هسته‌های پژوهشی به طور ویژه برای دانشجویان مقطع کارشناسی که با هدایت و نظارت اساتید راهنما خواهد بود، به دنبال حل برخی مسائل صنعتی متناسب با فعالیت‌های دانشجویان هستیم.

گفتنی است مراسم افتتاح هسته‌های پژوهشی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان، عصر روز گذشته با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف و مسئولان مرکز نوآوری فولاد مبارکه در این دانشگاه برگزار شد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.