کدخبر:1113/20240914

24 شهريور 1403

کسب رتبه دوم عضو هیئت‌علمی دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان در دهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات
دکتر مهدی قیصری، عضو هیئت‌علمی دانشکده مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان و رئیس هیئت‌علمی شرکت دانش‌بنیان پایدار کشت هوش خاورمیانه موفق به کسب مقام دوم در دهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، یادواره شهید دکتر قندی شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، بر اساس رأی هیئت داوران این جشنواره و با اهدای لوح تقدیر به رئیس هیئت‌علمی شرکت دانش‌بنیان پایدار کشت هوش خاورمیانه در زمینه اقتصاد دیجیتال زیر محور راهکارها و تجارب موفق در تحول دیجیتال و هوشمندسازی صنایع به‌عنوان شرکت دوم انتخاب شد.

سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و اطلاعات در این جشنواره با بیان اینکه آبادانی و سرفرازی برازنده سرزمینی است که مردان و زنان از تلاش مداوم برای کسب علم، توسعه و فناوری و تولید ثروت حاصل از آن دست بر نمی‌دارند، ادامه داد: اینان برای رسیدن به اهداف خویش همت و پشتکار را در هم می‌آمیزند و مسیر پیشرفت را امیدوارانه در می نورند تا آینده روشن را برای وطن ترسیم کنند.

گفتنی است؛ جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه ICT کشور در چهار محور شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند، صنعت فضایی، اقتصاد دیجیتال فرصتی را برای تبادل دانش، تجربیات و ایده‌های نو برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.