کدخبر:1115/20190305

14 اسفند 1397

با حضور متخصصان افتا از سراسر کشور:
اختتامیه ششمین جشنواره ملی افتا در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
اختتامیه ششمین جشنواره ملی اَمنیت فضای تبادل اطلاعات همزمان با نمایشگاه اکوسیستم اَفتا، با حضور معاون افتا سازمان فناوری اطلاعات و متخصصان این حوزه از سراسر کشور چهارشنبه 1۵ اسفند ماه در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان این جشنواره را به صورت سالیانه با حمایت مرکز ماهر و سازمان فناوری اطلاعات کشور و با مشارکت شرکت‌های پیشرو اَفتا برگزار می‌کند.

این جشنواره که از مهر ماه آغاز شده است در قالب رویدادهای گوناگونی شامل همایش افتتاحیه، کمپین استارتاپ امن، کارگاه‌های اَفتا، مسابقه چالش‌های افتا، رویداد کار و کسب نواَفتا، مسابقه‌ی ملی فتح پرچم و نمایشگاه اکوسیستم و با اهدا جوایز به برگزیدگان خاتمه می‌یابد.

در حاشیه همایش اختتامیه که با حضور دکتر صادقی معاون اَفتا سازمان فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود، مراکز آپای سراسر کشور درکنار شرکت‌های نوپا و شرکت‌های پیشرو افتا به ارائه‌ی دستاوردهای خود در قالب نمایشگاه تخصصی این حوزه می‌پردازند.

مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان در این نمایشگاه  از چند سامانه بومی حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات رونمایی خواهد کرد.

حضور برای کلیه  دانشجویان، علاقمندان و فعالان امنیت فضای تبادل اطلاعات در این همایش و نمایشگاه آزاد است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.