کدخبر:1141/13950804

4 آبان 1395

در دیدار هیئت دانشگاهی از کره جنوبی:
تأکید بر گسترش همکاری های علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با دانشگاه های کره جنوبی
در دیدار هیئت دانشگاهی از کشور کره جنوبی با مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان، بر گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی و امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک دوجانبه تأکید شد.

این دیدار با حضور دکتر محبوبی رئیس دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی و دکتر امیدی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز رئیس پژوهشکده ملی مطالعات بین‌المللی وزارت علوم کره‌ی جنوبی و نمایندگان دانشگاه‌های دولتی چونگنام و علم و صنعت سئول برگزار شد.

در این نشست رئیس دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به امکانات و توانمندی‌های این دانشگاه و نیز تاریخچه همکاری های گذشته دانشگاه صنعتی اصفهان با دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کره جنوبی، بر توسعه همکاری های علمی با نهادهای علمی و دانشگاهی این کشور تأکید کرد.

رئیس پژوهشکده ملی مطالعات بین‌المللی وزارت علوم کره‌ی جنوبی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان، به تشریح فرصت‌های همکاری موجود میان دانشگاه‌های ایران و کره‌ جنوبی و نیز تسهیلات و بورس‌های دولت کره برای دانشجویان خارجی پرداخت.

دکتر کیم، افزود: در حال حاضر دولت کره جنوبی سالانه 8 بورس تحصیلی کامل را به دانشجویان ایرانی که در دانشگاه‌های این کشور تحصیل نمایند اختصاص داده است.

در این دیدار نمایندگان دانشگاه‌های علم و صنعت سئول (SeoulTech) و چونگنام (CNU) کره جنوبی نیز در سخنانی ضمن معرفی دانشگاه‌های متبوع خود، بر توسعه همکاری ها با دانشگاه‌ صنعتی اصفهان تأکید کردند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.