کدخبر:1237/920610

10 شهريور 1392

نخستین دیدار رسمی سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان برگزارشد
با حضور استانداراصفهان:
نخستین دیدار رسمی سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان برگزارشد
نخستین دیدار رسمی سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور استاندار و رئیس شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان روز گذشته برگزار شد.

در این دیدار که در محل استانداری اصفهان برگزار شد، دکتر ذاکر اصفهانی با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر مدرس هاشمی به سرپرستی دانشگاه صنعتی اصفهان بر همدلی بیش از پیش دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان تأکید کرد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در گذشته در این دانشگاه بوجود آمده است بر لزوم بهره گیری از خرد جمعی و دیدگاه های صاحب نظران به منظور مدیریت هرچه بهتر این مرکز مهم آموزش عالی کشور تأکید کرد.

ذاکر اصفهانی تصریح کرد: ارتباط گسترده دانشگاه صنعتی اصفهان با مدیران مختلف و نمایندگان استان، زمینه ساز بهره مندی بخش های مختلف از قابلیت ها و پتانسیل های گسترده این دانشگاه خواهد شد.

همچنین در این دیدار دکتر محمود مدرس هاشمی سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با تأکید بر لزوم اعتدال گرایی و استفاده از نظرات اقشار مختلف دانشگاهی در مدیریت این دانشگاه گفت: مجموعه بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان آماده است تا با تعامل مناسب با بخش های مختلف استان ضمن ارائه قابلیت های علمی و تخصصی خود به این بخش ها، زمینه اعتلای بیش از پیش این دانشگاه را فراهم سازد.

در این نشست که دکتر محمود شیخ زین الدین رئیس شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان نیز حضور داشت بر لزوم ارتباط بهتر و بیش از پیش این دو مرکز علمی و پژوهشی استان تأکید شد.

دیدگاه شما

بدون شك تعامل هر چه بيشتر

بدون شك تعامل هر چه بيشتر دانشگاه صنعتي اصفهان و شهرك علمي تحقيقاتي اصفهان به بالندگي و هم افزايي اين دو مركز علمي منطقه مركزي ايران اسلامي خواهد انجاميد. به اميد توفيق روزافزون

Total votes: 556

ارتباط با صنعت

 
موافقم. دانشگاه موقعیت علمی و جغرافیایی خیلی خوبی داره. اصفهان یه شهر بزرگ و صنعتیه. ارتباط بیش تر دانشگاه و صنعت برای هر دو طرف خیلی مفیده.

You voted 3. Total votes: 574

تعامل بهتر با دانشجو و بررسی

تعامل بهتر با دانشجو و بررسی مشکلات انها......محیط سالم تر و موفق تر در دانشگاه ها

ان شا الله ... با تدبیر و امید

Total votes: 581

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.