کدخبر:1424/20240701

11 تیر 1403

رئیس المپیاد جهانی فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان:
آمادگی دانشگاه صنعتی اصفهان، برگزاری موفق IPho2024 را نوید می‌دهد
رئیس المپیاد جهانی فیزیک در بازدید از امکانات برگزاری المپیاد در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: تجربه موفق دانشگاه صنعتی اصفهان در برگزاری المپیاد ۲۰۰۷ و آمادگی کنونی این دانشگاه، برگزاری موفق IPho2024 را نوید می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، پروفسور راوات در حاشیه این بازدید با اشاره به برنامه‌های این سفر 3 روزه به اصفهان اظهار کرد: المپیاد جهانی فیزیک یک مسابقه رده بالا در سطح بین‌الملل است که دانش‌آموزان کشورهای مختلف در این رویداد شرکت می‌کنند و به دلیل اهمیت برگزاری رویداد، برای بازدید و نظارت بر امکانات و برنامه‌ها به دانشگاه صنعتی اصفهان سفر کردم.

وی در ارتباط با بازدید از امکانات رقابت علمی المپیاد ادامه داد: این المپیاد دو بخش تجربی و نظری دارد که در این سفر بصورت ویژه بر سوالات طراحی شده و ادوات آزمایشگاهی ساخته شده نظارت داشتم تا از کیفیت آن‌ها مطمئن شوم.

رئیس المپیاد جهانی فیزیک، با ابراز خشنودی از تجربه موفق برگزاری المپیاد در کشور ایران عنوان کرد: در بازدید انجام شده، سطح کیفی سوالات تجربی را خیلی خوب دیدم، همچنین با توجه به تجربه بسیار موفق برگزاری المپیاد 2007 در کشور ایران، نسبت به برگزاری این رویداد در ایران بسیار دلگرم هستم.

وی تاکید کرد: تیم برگزارکننده اصلی المپیاد در ایران نیز افرادی خبره و با تجربه طولانی هستند و با توجه به اینکه ایران در طول حضور در این رویداد مدال‌های زیادی کسب کرده است، فکر می‌کنم این المپیاد بدون توجه به شرایط ژئوپلیتیکی دنیا به خوبی برگزار شود. گفتنی است، پروفسور راوات در این سفر 3 روزه از امکانات رفاهی و سایر امکانات موردنیاز برگزاری این رویداد نیز بازدید خواهد داشت.

مشاهده فیلم

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.