کدخبر:1131/20231213

21 آذر 1402

عضوهیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی منصوب شد
دکتر سعید آجلی دانشیار دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان،از سوی دکتر زلفی گل، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری به عنوان "دبير جشنواره ملي فن‌آفريني شيخ‌بهايي" براي دوره‌هاي هجدهم، نوزدهم و بيستم منصوب شد.

از جمله مأموریت های دکتر آجلی در این حکم ارتقاء جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به عنوان یکی از جشنواره های معتبر وزارت علوم و توجه ویژه به فناوری ها نو و مورد نیاز کشور، است. همچنین بر نقش جشنواره شیخ بهایی در توجه ویژه به گسترش ارتباط مراکز علمی و پژوهشی، ایده پردازان و طراحان، مخترعان و مبتکران با بخش های مختلف اقتصادی تأکید شده است.

گفتنی است جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی به عنوان اولین و برترین رویداد فن‌آوری و فن‌آفرینی کشور تلاش می‌کند تا با حمایت و تشویق شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای حل مسائل و چالش‌های اساسی کشور گام بردارد.

شناسایی و معرفی واحد‌های فناور و فن‌آفرینان موفق به سرمایه‌گذاران به عنوان یکی از اهدف اصلی این جشنواره است. ثبت نام هجدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی آغاز شده است و این رویداد 26 و 27 اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار می شود.

دکتر سعید آجلی عضویت هیات علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان است، که در کارنامه اجرایی خود، سوابقی همچون معاون دانشجویی، مدیر کل امور آموزشی، مدیر دفتر برنامه ریزی آموزشی، سرپرست دانشکده بین الملل دانشگاه صنعتی و سرپرست تحصيلات تکميلی دانشکده نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان را دارد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.